Do startu třetího letošního sprintu Impromat Rallysprint Kopná zbývá už jen pár dnů. Z tábora JT Říha group rally teamu přichází zpráva, která zklame nejednoho fanouška automobilových soutěží. Jaromír Tomaštík musí start s Imprezou WRC zrušit.
Do Vizovic, které se stanou od pátku centrem letošní Kopné, se pečlivě chystá i největší vsetínský rally tým. Původně avizoval kompletní sestavu posílenou o Jaromíra Tomaštíka. Nyní už ovšem víme, že start šéfa týmu se musí zrušit. „Můj start na rallysprintu Kopná se bohužel odkládá. Bratři Kordové totiž nestihnou včas připravit auto. Jsem velmi zklamaný. Velice moc jsem se na Kopnou těšil a nyní to mrzí nejen mě, ale i mé sponzory a přátele,“ vysvětlil svou neúčast a popsal své pocity Jaromír Tomaštík. Pro upřesnění jenom připomínám, že Jaromír Tomaštík měl startovat ve Vizovicích společně s Robertem Baranem.
Pro příznivce vsetínského jezdce a fanoušky nebeského souhvězdí ve znaku vozu má Tomaštík ovšem i jednu povzbuzující zprávu. „S bratry Kordovými jsem předběžně domluvený na více startech. Věřím, že i přes tuto situaci najdeme společnou dohodu a objevíme se na tratích rychlostních zkoušek na některých příštích sprintových závodech,“ uvedl Jaromír Tomaštík.
„Je nám to nevýslovně líto, ale účast v závodě jsme museli na poslední chvíli odvolat. Impromat Rallysprint Kopná měl být naší první letošní spoluprácí s Jaromírem Tomaštíkem, ale na Miskolc Rally v Maďarsku utrpělo naše auto po nehodě mnoho šrámů a bohužel stále čekáme na dodání některých dílů. Pracovali jsme tvrdě, abychom auto na start ve Vizovicích stihli perfektně připravit, ale vzhledem k absenci součástek se nám to nepodařilo dotáhnout do zdárného konce. Nevím, co na to říct. Nyní budeme společně hledat cesty, jak panu Tomaštíkovi vyrovnat tuto nepříjemnou ztrátu," řekl majitel týmu Erik Korda.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?