Do startu třetího letošního sprintu Impromat Rallysprint Kopná zbývá už jen pár dnů. Z tábora JT Říha group rally teamu přichází zpráva, která zklame nejednoho fanouška automobilových soutěží. Jaromír Tomaštík musí start s Imprezou WRC zrušit.
Do Vizovic, které se stanou od pátku centrem letošní Kopné, se pečlivě chystá i největší vsetínský rally tým. Původně avizoval kompletní sestavu posílenou o Jaromíra Tomaštíka. Nyní už ovšem víme, že start šéfa týmu se musí zrušit. „Můj start na rallysprintu Kopná se bohužel odkládá. Bratři Kordové totiž nestihnou včas připravit auto. Jsem velmi zklamaný. Velice moc jsem se na Kopnou těšil a nyní to mrzí nejen mě, ale i mé sponzory a přátele,“ vysvětlil svou neúčast a popsal své pocity Jaromír Tomaštík. Pro upřesnění jenom připomínám, že Jaromír Tomaštík měl startovat ve Vizovicích společně s Robertem Baranem.
Pro příznivce vsetínského jezdce a fanoušky nebeského souhvězdí ve znaku vozu má Tomaštík ovšem i jednu povzbuzující zprávu. „S bratry Kordovými jsem předběžně domluvený na více startech. Věřím, že i přes tuto situaci najdeme společnou dohodu a objevíme se na tratích rychlostních zkoušek na některých příštích sprintových závodech,“ uvedl Jaromír Tomaštík.
„Je nám to nevýslovně líto, ale účast v závodě jsme museli na poslední chvíli odvolat. Impromat Rallysprint Kopná měl být naší první letošní spoluprácí s Jaromírem Tomaštíkem, ale na Miskolc Rally v Maďarsku utrpělo naše auto po nehodě mnoho šrámů a bohužel stále čekáme na dodání některých dílů. Pracovali jsme tvrdě, abychom auto na start ve Vizovicích stihli perfektně připravit, ale vzhledem k absenci součástek se nám to nepodařilo dotáhnout do zdárného konce. Nevím, co na to říct. Nyní budeme společně hledat cesty, jak panu Tomaštíkovi vyrovnat tuto nepříjemnou ztrátu," řekl majitel týmu Erik Korda.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.