Do startu třetího letošního sprintu Impromat Rallysprint Kopná zbývá už jen pár dnů. Z tábora JT Říha group rally teamu přichází zpráva, která zklame nejednoho fanouška automobilových soutěží. Jaromír Tomaštík musí start s Imprezou WRC zrušit.
Do Vizovic, které se stanou od pátku centrem letošní Kopné, se pečlivě chystá i největší vsetínský rally tým. Původně avizoval kompletní sestavu posílenou o Jaromíra Tomaštíka. Nyní už ovšem víme, že start šéfa týmu se musí zrušit. „Můj start na rallysprintu Kopná se bohužel odkládá. Bratři Kordové totiž nestihnou včas připravit auto. Jsem velmi zklamaný. Velice moc jsem se na Kopnou těšil a nyní to mrzí nejen mě, ale i mé sponzory a přátele,“ vysvětlil svou neúčast a popsal své pocity Jaromír Tomaštík. Pro upřesnění jenom připomínám, že Jaromír Tomaštík měl startovat ve Vizovicích společně s Robertem Baranem.
Pro příznivce vsetínského jezdce a fanoušky nebeského souhvězdí ve znaku vozu má Tomaštík ovšem i jednu povzbuzující zprávu. „S bratry Kordovými jsem předběžně domluvený na více startech. Věřím, že i přes tuto situaci najdeme společnou dohodu a objevíme se na tratích rychlostních zkoušek na některých příštích sprintových závodech,“ uvedl Jaromír Tomaštík.
„Je nám to nevýslovně líto, ale účast v závodě jsme museli na poslední chvíli odvolat. Impromat Rallysprint Kopná měl být naší první letošní spoluprácí s Jaromírem Tomaštíkem, ale na Miskolc Rally v Maďarsku utrpělo naše auto po nehodě mnoho šrámů a bohužel stále čekáme na dodání některých dílů. Pracovali jsme tvrdě, abychom auto na start ve Vizovicích stihli perfektně připravit, ale vzhledem k absenci součástek se nám to nepodařilo dotáhnout do zdárného konce. Nevím, co na to říct. Nyní budeme společně hledat cesty, jak panu Tomaštíkovi vyrovnat tuto nepříjemnou ztrátu," řekl majitel týmu Erik Korda.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?