V minulých sedmnácti letech jsme si zvykli, že centrum Rallysprintu Kopná najdeme ve Slušovicích. Nejpopulárnější český rallysprint změnil v letošním roce vedle nezvyklého termínu centrum soutěže, které se z dostihové dráhy ve Slušovicích přesunulo do nedalekých Vizovic. V prostorách firmy GELUR ve Vizovicích - Razově bude umístěno ředitelství soutěže, servisní parkoviště a uskuteční se zde administrativní i technická přejímka. Start a cíl soutěže proběhne v sobotu 15. května na Masarykově náměstí před radnicí ve Vizovicích.
Pořadatelům z Rallysprint Klubu v AČR Podkopná Lhota se původní termín v závěru měsice května (28. – 29. května) kryl s pořádáním voleb. Proto se populární Kopná dostala do poněkud nezvyklého termínu. „V termínovém kalendáři jsme se dostali do poloviny května. Další problém vznikl s centrem soutěže a s umístěním servisní zóny. Slušovická dostihová dráha byla zablokována, nicméně vstřícností firmy Gelur jsme našli nové prostory. Do spolupráce se zapojilo i město Vizovice, čehož výsledkem je umístění startovní a cílové rampy v prostoru na vizovickém náměstí před městským úřadem,“ uvedl Josef Minařík, ředitel rallysprintu.
Prezentace posádek a výdej itinerářů proběhne na osvědčeném místě v prostorách Obecního úřadu Podkopná Lhota. Soutěžní posádky se zde mohou hlásit již ve čtvrtečním podvečeru od 17 hodin a poté během pátečního dopoledne. „Vyšli jsme vstříc posádkám a itinerář si mohou vyzvednout v klidu již během čtvrtečního podvečera,“ upřesnil Minařík.
Seznamovací jízdy proběhnou v pátek 14. května od 8 do 17 hodin na jednotlivých úsecích rychlostních zkoušek s názvem Loučka, Raková, Kameňák a Kopná. Administrativní přejímka proběhne v prostorách firmy GELUR v pátek od 14:30 do 18:30 hodin. Technická přejímka se uskuteční v prostorách Scania servisu v bezprostřední blízkosti firmy GELUR od 15 do 19 hodin. Pořadatelé umístili servisní parkoviště do rozlehlých prostor autoparkoviště firmy GELUR Vizovice, servisní zóna bude otevřena v pátek úderem šestnácté hodiny odpolední. Třetí díl letošního devítidílného sprintového šampionátu odstartuje v sobotu 15. května v 9 hodin z Masarykova náměstí před Městským úřadem ve Vizovicích, první posádka se na stejném místě objeví krátce před šestnáctou hodinou. Vyhlášení výsledků a rozdílení cen IMPROMAT Rallysprint Kopná Vizovice proběhne ve večerních hodinách v restauraci Na Rozcestí v Trnavě.
Jak se dostat k firmě GELUR Vizovice, kde najdete ředitelství soutěže, technickou přejímku a servisní parkoviště? Z hlavní silnice 1. třídy č. I/ 49 (silniční tah ze Zlína) odbočíte při vjezdu do Vizovic doleva na okresní silnici do části Razov, jedete kolem firmy Rudolf Jelínek a zhruba po 300 metrech jste v cíli určení, v bezprostřední blízkosti servisu Scania a výrobce kuchyní Sykora.
Letošní již osmnáctý ročník nejpopulárnějšího domácího rallysprintu se vedle ECOSUN Mistrovství České republiky ve sprintrally započítává dále do K4 Poháru České republiky, Poháru mládeže a Dámského poháru v rally. Bližší informace najdete na oficiální webové stránce www.rallysprintkopna.cz a v dalších tiskových informacích.
Důležitá místa XVIII. IMPROMAT Rallysprint Kopná Vizovice 2010:Prezentace posádek a předání itineráře: Obecní úřad Podkopná LhotaŘeditelství rally: GELUR VizoviceAdministrativní přejímka: GELUR VizoviceTechnická přejímka: SCANIA servis, GELUR VizoviceServisní parkoviště: Autoparkoviště GELUR VizoviceStart a cíl sprintrally: Masarykovo náměstí, před Městským úřadem VizoviceVyhlášení výsledků, rozdílení cen: restaurace Na Rozcestí Trnava
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?