Slovenský RUFA Šport tím vybojoval na Rally Prešov druhé miesto v celkovom poradí a zároveň si odniesol víťazstvo v S2000-kach.
Druhé podujatie slovenského šampionátu v rally sa odohrávalo na prvého mája v Prešove a jeho okolí. Jedným z adeptov na celkové víťazstvo bola aj posádka slovenského RUFA Šport tímu. Poliaci Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Zawada štartovali opäť na Škode Fabia S2000. „Trate sú veľmi rýchle, čo nepasuje nášmu autu. Ale podmienky sú pre všetkých rovnaké, tak ideme bojovať,“ povedal Grzegorz pred súťažou.
Už na prvej rýchlostnej skúške sa podarilo posádke červeno-bielej Škody Fabia S2000 zajazdiť druhý najrýchlejší čas. V druhej rýchlostnej skúške to bolo tretie miesto ihneď za dvojicou rýchlych vozidiel špecifikácie WRC v rukách Drotára a Melicháreka. V tretej rýchlostnej skúške sa delil Grzyb o druhé miesto s Orsákom jazdiacom na Mitsubishi. Na nasledujúcich testoch sa podarilo Grzybovi so Zawadom síce Orsáka s Vajíkom odsunúť na tretie miesto no v šiestej rýchlostnej skúške sa tento rýchly Moravan dostal tesne pred posádku RUFA Šport. Grzyb so Zawadom sa však nevzdali a vynikajúcim finišom v posledných dvoch rýchlostných skúškach strhli víťazstvo v boji o druhé miesto vo svoj prospech. „Veľmi sa teším, že sa nám podarilo zatiahnuť a poraziť Orsáka. Bolo to tesným rozdielom iba sedem desatín sekundy, sme však druhý a to je podstatné,“ povedal v cieli vysmiaty Grzegorz Grzyb.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.