Středisko automobilového sportu Zlín pořádá ve dnech dne 6. - 7. května 2010 jezdeckou školu, jejíž absolvování je nezbytné pro získání národní licence pro rally. Rally škola se uskuteční ve Zlíně, potrvá celkem dva dny (čtvrtek a pátek) a její cena je 7 000 Kč. Školení probíhá při teoretické části názorně s použitím dataprojektoru, při praktické části realizované v terénu jsou využívána vozidla a další technické vybavení Barum Czech Rally Zlín.
Pro případné zájemce nabízíme více než třicet let zkušeností v čele českého i evropského rallysportu plynoucích z pořádání soutěží, vedení soutěžních týmů, přípravy taktiky, logistiky a i samotných jezdců a doprovodného personálu. O rally víme vše, co potřebujete vědět, a jsme ochotni Vám tyto zkušenosti předat v naší škole automobilového jezdce.Místo konání:Teoretická část: budova AK Barum, Hornomlýnská 3715, Zlín 760 01Praktická část: trať a rychlostní zkoušky Barum Czech Rally ZlínVozidla:Organizace rally - vozidla Rallye Zlín spol. s r.o.Účastníci - běžné sériové vozy bez jakýchkoliv úprav (simulovaná rally se jede za plného provozu, účastníci si píší rozpis RZ a kontrolují jej jako při běžných seznamovacích jízdách).Personální zabezpečení:Miloslav Regner (ředitel Barum Czech Rally Zlín, vedoucí Střediska automobilového sportu Zlín), Jiří Svoboda, Vlasta Greplová.Lektoři: Ing. František Rosický (předseda Rally Komise), Stanislav Mrkvan (technický komisař), Karel Jirátko (významný spolujezdec v rally), Miloslav Regner (ředitel Barum rally Zlín)Základní harmonogram školy:1) Teoretická část a) Základy automobilového sportu b) Podklady pro rally2) Praktická část a) příprava posádky a týmu b) cvičná rally3) Závěrečné zkouškyDalší informace a přihlášku naleznete na stránce www.RallyZlin.cz, případně na těchto kontaktech: Tel: 577 210 677, mobil: 602 772 430, email: barum@rallyzlin.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.