Mediasport Mezinárodní mistrovství České republiky má za sebou úvodní podnik ve Valašském Meziříčí a to signalizuje, že se opět přiblížil termín čtvrtého podniku tohoto šampionátu VI. AGROTEC rally Hustopeče (11. - 12. června 2010).
Hustopeče se stanou opravdovým centrem AGROTEC rally od středy 9. června odpoledne, když se do jihomoravského města začnou sjíždět první posádky. V odpoledních hodinách absolvují prezentaci (ta je samozřejmě možná i ve čtvrtek dopoledne) a následně se poprvé podívají do itineráře, který letos skýtá čtrnáct rychlostních zkoušek na sedmi úsecích.Právě celý čtvrtek a pátek dopoledne bude vyhrazen na seznamovací jízdy. Každou z rychlostních zkoušek budou moci posádky projet třikrát, což je dlouholetým domácím standardem.Soutěžácké dění se v Hustopečích nezastaví ani ve čtvrtečním podvečeru, kdy je připraveno tradiční neformální setkání jezdců a organizačního týmu soutěže. A situace v okolí ředitelství soutěže, které je v budově společnosti Agrotec a.s., ještě zhoustne, když se v nedalekých dílnách uskuteční v pátečním dopoledni technická přejímka, kde projdou soutěžní vozy zúčastněných posádek kontrolou technických komisařů.Na podrobnosti kolem tratí rychlostních zkoušek je prozatím brzy, přesto řada z vás možná proti loňskému ročníku zaregistrovala ve zveřejněném harmonogramu soutěže jednu zásadní změnu. Tou je přesunutí servisního areálu z Hustopečí na nedalekou letištní plochu u obce Strachotín. Tento prostor budou moci soutěžní týmy využívat od čtvrtka 10. června, 16 hodiny.
„V loňském servisu docházelo k řadě nepříjemných situací s průjezdem kamiónů tamní spediční společnosti, řazení posádek před časovou kontrolou na hlavní cestě vedoucí Hustopečemi také nebylo nejšťastnější. Z toho důvodu jsme hledali jinou variantu,“ objasňuje ředitel soutěže Rudolf Kouřil.„Myslím, že Strachotín bude optimální. Jde o asfaltovou plochu doplněnou zpevněným travnatým povrchem. Na každou posádku připadne předepsaná servisní plocha. Příjezd a odjezd z areálu bude jednosměrný, soutěžní vozidla budou do areálu přijíždět po komunikaci z obce Popice, doprovody a diváci po komunikaci ze spojnice Strachotín – Pouzdřany. Dále v servisní zóně i jejím okolí bude provoz řízen pořadateli. Přímo u servisního areálu bude i parkoviště pro diváky, v případě jeho naplnění budou vozidla fanoušků směřována do dalších zón, ze kterých vzdálenost do servisu nepřesáhne 400 metrů. V prostorách areálu bude stan s možností stravování a mobilní toalety. Naším cílem je pokrýt tento prostor WIFI připojením.,“ dodal Rudolf Kouřil. Více informací k VI. AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz.VI. AGROTEC rally HustopečeTiskový servis
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.