V sedmidílném seriálu Mediasport Mezinárodní mistrovství České republiky ani letos nechybí podnik v okolí Hustopečí. VI. AGROTEC rally Hustopeče, která se pojede jako čtvrtý díl šampionátu, se uskuteční 12. - 13. června 2010.
Pořadatelé Agrotec autoklubu v AČR zavedli v loňském ročníku soutěž do jihomoravské metropole. Hodně si slibovali od spojením s brněnským Autosalonem, ale vzhledem k řadě nepředvídatelných okolností, se konečný harmonogram soutěže nesetkal s příznivým ohlasem. Proto se v letošním roce organizátoři vrací k původnímu schématu soutěže – centrum soutěže bude v Hustopečích a soutěž se odjede v jejich bezprostředním okolí.
„Do Brna se nemělo cenu letos vracet. Naší snahou bylo přiblížit rally do krajského města, navíc v období konání autosalonu. Ovšem přínos divácké zkoušky na brněnském výstavišti byl, vzhledem k nárokům na její organizaci a rozbití uceleného bloku zkoušek okolo Hustopečí, velice sporný,“ uvedl ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
AGROTEC rally bude čtvrtým závodem Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky, opět nechybí ani v kalendáři Evropského poháru FIA – region CENTRAL (koef. 5). Jednou z nejdůležitějších informací k průběhu letošního ročníku je čas startu. Hustopečští pořadatelé opouští tradici nočního závodění v průběhu celé první etapy, a tak místo dvacáté hodiny, sjede posádka ze startovním číslem 1 ze slavnostní rampy na hustopečském náměstí vstříc prvním kilometrům už v 16 hodin. První sekce se čtyřmi rychlostními zkouška se tedy kompletně odehraje za denního světla, až druhé průjezdy otestují schopnosti posádek při použití světelných ramp.
Vítězná posádka bude očekávána na náměstí v Hustopečích v sobotu 13. června krátce po 16. hodině.
Základní charakteristika VI. AGROTEC rally Hustopeče:Délka soutěže: 522,68 kmPočet etap: 2Počet RZ: 14 (8 + 6, 7 úseků, všechny shodně dva průjezdy)Délka RZ: 190,82 km
Více informací k VI. AGROTEC rally Hustopeče k soutěži hledejte na oficiálních stránkách www.agrotecautoklub.cz. Zde je nyní ke stažení i informativní průvodce soutěží (Rally Guide).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?