Na přesné datum voleb do poslanecké sněmovny netrpělivě čekaly nejen kandidující strany, ale také organizátoři Rallye Český Krumlov.
Prezident Václav Klaus se rozhodl až pro nejzazší možný termín a to znamená, že termín 38. ročníku českokrumlovské soutěže ve dnech 21.a 22. května platí. Pořadatelé z ÚAMK Automotoklubu Rallye Český Krumlov a ČK motorsport si tak mohli po několikaměsíčním napětí oddechnout a konstatovat, že bude platit první naplánovaná varianta. Samozřejmě se připravovali i na náhradní termín, ale ten nebyl nejvhodnější a kolidoval s jinými zahraničními podniky. Teď mohou finišovat s přípravou koncepce, harmonogramu i trasy jedné z nejoblíbenějších rallye u nás, v letošním roce opět zařazené do hodnocení FIA Evropského poháru - Central, Mediasport Mezinárodního mistrovství ČR v rally i Mistrovství ČR v rally historických automobilů. Pro zatraktivnění pole usilují také o zařazení do seriálu Mitropa cupu, rozhodnutí padne v nejbližších týdnech. Po loňském premiérovém podniku ve FIA EP zůstal Rallye Český Krumlov i pro letošek koeficient 2. To znamená opět nutnost uspořádat soutěž od přejímek do vyhlášení výsledků ve dvou dnech, takže koncepce bude podobná loňské.Pořadatelé se však zkrácenému programu ani letos nijak nebrání, jelikož hospodářská krize jistě nebude v květnu ještě u konce a úspory tak přivítají všichni účastníci. Technické přejímky proběhnou opět v pátek dopoledne a vlastní soutěž se odehraje od pátečního podvečera v noci a během soboty. Jediné servisní parkoviště bude opět na Výstavišti v Českých Budějovicích, kde se uskuteční i divácká okruhová rychlostní zkouška. Celá soutěž skončí tradičně večerní show v Jelení zahradě před kulisou českokrumlovského zámku.První zprávy o obsazení letošního domácího mistrovství slibují výrazné oživení tohoto populárního sportu a lze očekávat, že stejně jako v minulých letech bude patřit startovní listina Rallye Český Krumlov mezi nejdelší.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.