Příznivci rally, kteří pozorně sledují seznamy přihlášených a jejich průběžné doplňování, mohli zaznamenat mezi přihlášenými na letošní Švédskou Rally jméno posádky Roman Kresta - Petr Gross.
To o čem se několik dní na internetových diskusích spekulovalo, bylo v úterý oficiálně potvrzeno a Roman Kresta se tak po čtyřleté odmlce postaví na start soutěže Mistrovství světa."Dostali jsme možnost startovat na soutěži MS a takové možnosti se neodmítají," uvádí ke startu ve Švédsku Roman Kresta. "Švédsko jsme zvolili, protože je to jedna z nejkrásnějších soutěží v seriálu s mimořádnou zimní atmosférou. Mně se tam vždy velmi dobře závodilo a tak se na návrat na tento závod samozřejmě velice těším. Nyní nás čekají přípravy, testování a vše co je se startem v MS spojené," dodává k programu následujících dní Roman.Roman Kresta s Petrem Grossem se Švédské rally nezúčastní s mistrovským speciálem Peugeot 207 S2000, nýbrž s Mitsubishi Lancer EVO IX, které v loňském roce vodil po tratích MS Martin Prokop a které se v současné době připravuje v dílnách Kresta Racing.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.