Příznivci rally, kteří pozorně sledují seznamy přihlášených a jejich průběžné doplňování, mohli zaznamenat mezi přihlášenými na letošní Švédskou Rally jméno posádky Roman Kresta - Petr Gross.
To o čem se několik dní na internetových diskusích spekulovalo, bylo v úterý oficiálně potvrzeno a Roman Kresta se tak po čtyřleté odmlce postaví na start soutěže Mistrovství světa."Dostali jsme možnost startovat na soutěži MS a takové možnosti se neodmítají," uvádí ke startu ve Švédsku Roman Kresta. "Švédsko jsme zvolili, protože je to jedna z nejkrásnějších soutěží v seriálu s mimořádnou zimní atmosférou. Mně se tam vždy velmi dobře závodilo a tak se na návrat na tento závod samozřejmě velice těším. Nyní nás čekají přípravy, testování a vše co je se startem v MS spojené," dodává k programu následujících dní Roman.Roman Kresta s Petrem Grossem se Švédské rally nezúčastní s mistrovským speciálem Peugeot 207 S2000, nýbrž s Mitsubishi Lancer EVO IX, které v loňském roce vodil po tratích MS Martin Prokop a které se v současné době připravuje v dílnách Kresta Racing.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.