Po trojmesačnej prestávke seriálu Mediaracing Majstrovstvá Slovenska v rally 2009 predstaví nadchádzajúci víkend slovenský RUFA Rally Team na košickej rally ako prvý tím na Slovensku vozidlo Škoda Fabia S2000.
Poľská posádka reprezentujúca slovenský RUFA Rally Team v zložení Grzegorz Grzyb – Przemyslav Mazur si najnovšiu „embéčku“ vyskúšala už na Würth Partr Rally Vsetín kde vybojovala v ťažkej konkurencii, na šmykľavých tratiach bronzovú priečku v celkovom poradí tejto súťaže. Na poslednú súťaž slovenského šampionátu, do Košíc odchádza RUFA Rally Team s predsavzatím vybojovať čo možno najlepší výsledok.
V hre je titul v rámci Mediaracing Majstrovstvá Slovenska v rally 2009. Posádke Grzegorz Grzyb so spolujazdcom Przemyslawom Mazurom v priebežnom poradí patrí druhá priečka so sedem bodovou stratou na lídra šampionátu Jozefa Béreša jr. navigovaného Róbertom Mullerom, ktorí sa predstavia na vozidle Peugeot 207 S2000. Treťou posádkou, ktorá má aj keď už len teoretickú šancu na titul je prešovská dvojica Igor Drotár – Vladimír Bánoci jazdiaca na vozidle Škoda Octavia WRC. "V prvom rade by som rád poďakoval vedeniu tímu za možnosť jazdiť na špičkovej Škode Fabia S2000. Vo Vsetíne sa nám podarilo nájsť ideálne nastavenie na šmykľavé trate, ktoré na nás podľa predpovede počasia čakajú aj v Košiciach. Dúfam, že sa nám podarí ukázať, že jazdiť vieme a pokúsime sa zabojovať o titul, bude to však určite veľmi ťažké," povedal za posádku RUFA tímu Grzegorz Grzyb.
RUFA Rally Team
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?