Středisko automobilového sportu Zlín pořádá ve dnech 18. - 20. listopadu 2009 jezdeckou rally školu, jejíž absolvování je nezbytné pro získání národní licence pro rally.
Rally škola se uskuteční ve Zlíně, potrvá celkem tři dny (pondělí až středa) a její cena je 7 000 Kč. Školení probíhá při teoretické části názorně s použitím dataprojektoru, při praktické části realizované v terénu jsou využívána vozidla a další technické vybavení Barum Czech Rally Zlín.
Pro případné zájemce nabízíme více než třicet let zkušeností v čele českého i evropského rallysportu plynoucích z pořádání soutěží, vedení soutěžních týmů, přípravy taktiky, logistiky a i samotných jezdců a doprovodného personálu. O rally víme vše, co potřebujete vědět, a jsme ochotni Vám tyto zkušenosti předat v naší škole automobilového jezdce.
MÍSTO KONÁNÍ:Teoretická část: budova AK Barum, Hornomlýnská 3715, Zlín 760 01 Praktická část: trať a rychlostní zkoušky Barum Czech Rally Zlín
VOZIDLA:Organizace rally - vozidla Rallye Zlín spol. s r.o. Účastníci - běžné sériové vozy bez jakýchkoliv úprav (simulovaná rally se jede za plného provozu, účastníci si píší rozpis RZ a kontrolují jej jako při běžných seznamovacích jízdách).
PERSONÁLNÍ ZABEZPEČENÍ:Miloslav Regner (ředitel Barum Czech rally Zlín, vedoucí Střediska automobilového sportu)Jiří Svoboda, Vlasta Greplová.Lektoři: přední odborníci z oblasti automobilového sportu
ZÁKLADNÍ HARMONOGRAM RALLY ŠKOLY1) Teoretická část a) Základy automobilového sportub) Podklady pro rally2) Praktická částa) příprava posádky a týmub) cvičná rally3) Závěrečné zkoušky
Další informace a přihlášku naleznete na stránce www.RallyZlin.cz nebo na tel: 577 210 677, mobil: 602 772 430, email: barum@rallyzlin.cz.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?