Do letošní, díky nepřízni počasí zkrácené, Rally Bohemia zasáhlo poměrně velké množství posádek s vozy skupiny A a cíl nakonec spatřilo patnáct dvojic.
Mezi patnácti posádkami v cíli byly i obě posádky Citroënů C2 R2 Max, které bojovaly v rámci posledního kola letošní Citroën Racing Trophy.Na finanční prémii dosáhla jen jedna z nich a to Miroslav Plíhal s Jiřím Strossem a to konkrétně na 1.000 Euro za místo šesté. Jiří Plíhal jel svou první soutěž mezinárodního mistrovství a dlouhou dobu bojoval o medailové umístění ve třídě A6, ale v předposlední zkoušce zhasl u jeho „cé dvojky“ motor a vinou toho ztratil Jiří Plíhal dost času a propadl se pořadím dolů.Druhá posádka Citroën Racing Trophy, František Pilka a Richard Nesvadba, obsadila devátou příčku mezi vozy třídy A6 (vyjma S1600) a A7 a tím pádem zůstala jednu pozici za finanční odměnou.Citroën Racing Trophy roku 2009 je minulostí, ale už nyní se na více frontách jedná o sezoně následující. Tento zajímavý projekt by měl pokračovat v České republice i v roce 2010 a uvažuje se, že by se zčásti konal i na rallyesprintové scéně.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?