Do letošní, díky nepřízni počasí zkrácené, Rally Bohemia zasáhlo poměrně velké množství posádek s vozy skupiny A a cíl nakonec spatřilo patnáct dvojic.
Mezi patnácti posádkami v cíli byly i obě posádky Citroënů C2 R2 Max, které bojovaly v rámci posledního kola letošní Citroën Racing Trophy.Na finanční prémii dosáhla jen jedna z nich a to Miroslav Plíhal s Jiřím Strossem a to konkrétně na 1.000 Euro za místo šesté. Jiří Plíhal jel svou první soutěž mezinárodního mistrovství a dlouhou dobu bojoval o medailové umístění ve třídě A6, ale v předposlední zkoušce zhasl u jeho „cé dvojky“ motor a vinou toho ztratil Jiří Plíhal dost času a propadl se pořadím dolů.Druhá posádka Citroën Racing Trophy, František Pilka a Richard Nesvadba, obsadila devátou příčku mezi vozy třídy A6 (vyjma S1600) a A7 a tím pádem zůstala jednu pozici za finanční odměnou.Citroën Racing Trophy roku 2009 je minulostí, ale už nyní se na více frontách jedná o sezoně následující. Tento zajímavý projekt by měl pokračovat v České republice i v roce 2010 a uvažuje se, že by se zčásti konal i na rallyesprintové scéně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?