Do letošní, díky nepřízni počasí zkrácené, Rally Bohemia zasáhlo poměrně velké množství posádek s vozy skupiny A a cíl nakonec spatřilo patnáct dvojic.
Mezi patnácti posádkami v cíli byly i obě posádky Citroënů C2 R2 Max, které bojovaly v rámci posledního kola letošní Citroën Racing Trophy.Na finanční prémii dosáhla jen jedna z nich a to Miroslav Plíhal s Jiřím Strossem a to konkrétně na 1.000 Euro za místo šesté. Jiří Plíhal jel svou první soutěž mezinárodního mistrovství a dlouhou dobu bojoval o medailové umístění ve třídě A6, ale v předposlední zkoušce zhasl u jeho „cé dvojky“ motor a vinou toho ztratil Jiří Plíhal dost času a propadl se pořadím dolů.Druhá posádka Citroën Racing Trophy, František Pilka a Richard Nesvadba, obsadila devátou příčku mezi vozy třídy A6 (vyjma S1600) a A7 a tím pádem zůstala jednu pozici za finanční odměnou.Citroën Racing Trophy roku 2009 je minulostí, ale už nyní se na více frontách jedná o sezoně následující. Tento zajímavý projekt by měl pokračovat v České republice i v roce 2010 a uvažuje se, že by se zčásti konal i na rallyesprintové scéně.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?