Velkým úspěchem posádek s vozy Škoda Fabia Super 2000 skončila XXXVI. Rally Bohemia, když obsadily všechna tři místa na stupních vítězů. Z prvního místa se raduje finské duo Juho Hänninen – Mikko Markkula.
Poprvé od roku 1995 jsme svědky vítězství zahraniční posádky na Rally Bohemia. Tehdy se z vítězství radoval Ital Enrico Bertone. Letos první místo vybojovala posádka továrního týmu Škoda motorsport Juho Hänninen se svým spolujezdcem Mikko Markkulou poté, co vyhrála tři z pěti rychlostních zkoušek. I na dalších dvou místech dojely vozy Škoda Fabia Super 2000. Druzí skončili Hänninenovi týmoví kolegové Jan Kopecký – Petr Starý a třetí Norové Andreas Mikkelsen – Ola Floene. Naposledy jsme byli svědky toho, že na stupních vítězů byly posádky s vozy značky Škoda v roce 2001, kdy vyhrál Roman Kresta před Emilem Trinerem a Bruno Thirym. Všichni startovali s vozy Škoda Octavia WRC.Výborný výkon podali na trati i čtvrtí Václav Pech s Petrem Uhlem, nejrychlejší dvojice s klasickým vozem skupiny N. Ani to jim však nestačilo k zisku titulu, o který na XXXVI. Rally Bohemia usilovali. Absolutními mistry České republiky v rally se i přes zaváhání v dnešní úvodní rychlostní zkoušce stali Roman Kresta a Petr Gross, kteří tak obhájili stejný úspěch z loňského roku.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?