Příbramská rally se letos jela už po jednatřicáté a také zde se konala Citroën Racing Trophy. Do soutěže nastoupily pouze tři posádky ze stabilní pětice a všechny nakonec dokončily soutěž na hodnocených pozicích. Celkem si za Příbramskou rallye jezdci CRT rozdělili 8000 Euro.
Nejlépe se tentokrát vedlo posádce se Citroënem C2 R2 Max, ve složení Antonín Matys a Aleš Vaněček, kteří dokončili soutěž na celkovém třetím místě v celé skupině A, ale protože první dvě dvojice startovaly s vozy S1600 (do Citroën Racing Trophy se nezapočítávají), připadla Antonínu Matysovi plná finanční odměna ve výši 4.000 Euro.
Peníze za třetí příčku v rámci Citroën Racing Trophy si vysloužili Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem a to ve výsledku znamená částku 2.500 Euro. I tentokrát se Lukáš Pondělíček rozhodl věnovat celou sumu na dobročinné účely, konkrétně nadaci Slunce dětem, jejíž hlavním cílem a posláním je pomoc dětem, a to zejména tělesně a duševně handicapovaným.
Jako pátý v CRT zakončil své působení v Rally Příbram Tomáš Pletka, kterého i tentokrát navigoval Petr Novák. Této posádce náleží prémie 1.500 Euro.
Další a zároveň poslední soutěží Citroën Racing Trophy bude říjnová Rally Bohemia, která zároveň uzavře letošní seriál Mediasport MMČR v automobilových soutěžích.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?