Příbramská rally se letos jela už po jednatřicáté a také zde se konala Citroën Racing Trophy. Do soutěže nastoupily pouze tři posádky ze stabilní pětice a všechny nakonec dokončily soutěž na hodnocených pozicích. Celkem si za Příbramskou rallye jezdci CRT rozdělili 8000 Euro.
Nejlépe se tentokrát vedlo posádce se Citroënem C2 R2 Max, ve složení Antonín Matys a Aleš Vaněček, kteří dokončili soutěž na celkovém třetím místě v celé skupině A, ale protože první dvě dvojice startovaly s vozy S1600 (do Citroën Racing Trophy se nezapočítávají), připadla Antonínu Matysovi plná finanční odměna ve výši 4.000 Euro.
Peníze za třetí příčku v rámci Citroën Racing Trophy si vysloužili Lukáš Pondělíček s Pavlem Dreslerem a to ve výsledku znamená částku 2.500 Euro. I tentokrát se Lukáš Pondělíček rozhodl věnovat celou sumu na dobročinné účely, konkrétně nadaci Slunce dětem, jejíž hlavním cílem a posláním je pomoc dětem, a to zejména tělesně a duševně handicapovaným.
Jako pátý v CRT zakončil své působení v Rally Příbram Tomáš Pletka, kterého i tentokrát navigoval Petr Novák. Této posádce náleží prémie 1.500 Euro.
Další a zároveň poslední soutěží Citroën Racing Trophy bude říjnová Rally Bohemia, která zároveň uzavře letošní seriál Mediasport MMČR v automobilových soutěžích.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?