Se startovním číslem 7 sjede z příbramské rampy vstříc dalšímu podniku MMČR v rally a zároveň Poháru Pirelli dosavadní vedoucí posádka ve složení Vojtěch Štajf a Marcela Dolečková s vozem Subaru Impreza WRX STi Group N 2009.
Na posádky je připraveno patnáct náročných rychlostních zkoušek kolem Příbramska. Po delší době se tratě měřených úseků vrací rovněž na Sedlčansko. Pro řadu posádek tak čekají zcela nové úseky, které ještě ve své závodnické kariéře neabsolvovaly.
Nejpočetnější třídou Poháru Pirelli je tradičně v rámci velkého mistrovství třída N4. Zde se představí hned šest dvojic.
Největšími favority jsou již zmínění Štajf s Dolečkovou. Bojovat o nejlepší umístnění by však chtěli rovněž Marcel Tuček (Mitsubishi Lancer EVO IX), Robert Achs (Subaru Impreza WRX STi), Jiří Vacek (Subaru Impreza WRX STi), či Milan Liška (Mitsubishi Lancer EVO X).
Ve třídě N2 se představí na patnácti rychlostních zkouškách pouze Jan Jakubec s vozem Honda Civic VTi a pouze jeden vůz bude startovat rovněž ve třídě A7, kde se představí Miroslav Fišer s Fiestou.
Naopak napínavý boj slibuje třída A5, kde kromě letos úspěšného Vlastimila Hodaně (Škoda Felicia Kit Car) se představí rovněž Vladislav Bernatík se Škodou Fabia.
Průběžné výsledky Poháru Pirelli 2009 – MMČR
1. Štajf / Černoch/Ernst – Subaru Impreza WRX STi 40 bodů 2. Tuček / Marušák/Tesař – Mitsubishi Lancer 40 3. Hodaň / Polaček – Škoda Felicia Kit Car 404. Jakubec / Kacerovský – Honda Civic VTi 365. Achs / Langer – Subaru Impreza WRX STi 22
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?