Do startu vyškovské Admiral rally zbývá už jen jediný den a v jejím dějišti začíná být rušno. Čtvrteční odpoledne bylo pro přihlášené posádky první příležitostí k vyzvednutí itineráře a k prvnímu seznámení s tratí, čehož využila více než padesátka z celkového počtu 125 přihlášených. Ti, kteří tak neučinili, se budou prezentovat v pátek dopoledne.
„Již během čtvrtka se nám prezentovalo 51 posádek, mezi nimiž nechybí ani poprvé od havárie v Krkonoších startující Josef Peták. Ze špičky se nám zatím omluvili Rakušan Hannes Danzinger, jehož požadavky na start pořadatelé nemohli akceptovat, a Petr Zedník, kterému start ve Vyškově bohužel nedovolilo pracovní zaneprázdnění. Ostatní jezdci z první třicítky startovní listiny by ale neměli chybět,“ sdělil Jan Olejníček, zástupce ředitele Admiral rally.
Nepříjemnost dnes zažili reprezentanti vyškovského rally klubu bratři Šebestové, jejichž Ford Escort RS 2000 při zkušebním testu pozlobila převodovka. Hodonínská posádka však dělá vše proto, aby na sobotním startu nechyběla.
Kromě seznamovacích jízd s tratí na posádky v pátek čekají i administrativní a technické přejímky, které proběhnou v odpoledních hodinách. Pro veřejnost soutěž začne večerním představením posádek, které bude v prostorách společnosti EDP Komořany zahájeno v 19:00 hodin, a všichni fanoušci i pracovníci médií jsou na něj zváni.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?