 
            V pátek 21. srpna 2009 dojde ve Zlíně k částečnému omezení dopravy z důvodu konání divácké Super rychlostní zkoušky v rámci letošního ročníku Barum Czech Rally Zlín. Touto diváckou rychlostní zkouškou bude postižena i železniční doprava v krajském městě Zlíně. Přinášíme Vám aktuální informace Českých drah ohledně omezení železniční dopravy.
K omezení dojde v následujících lokalitách:
- bude omezen přístup k nádraží Zlín-střed (přístupová cesta přes areál Svitu od budovy krajského úřadu za budovami 22, 23, 24, 25 a 16/3, cesta bude označena pořadatelem Barum Czech Rally Zlín). Cestujícím je doporučeno využívat raději zastávku Zlín – Prštné.
- osobní vlaky od 19.20 do 23.30 budou nahrazeny autobusy: směr Vizovice - Otrokovice: cestující jedoucí přes stanici Zlín střed budou přepraveni až do zastávky Zlín - Prštné, kde přesednou na vlak, cestující do stanice Zlín-střed vystoupí na náhradní zastávce na náměstí Práce.
směr Otrokovice - Vizovice: cestující jedoucí přes stanici Zlín-střed budou přepraveni náhradní autobusovou dopravou již ze zastávky Zlín – Prštné, cestující do stanice Zlín-střed mohou do této stanice pokračovat vlakem, cestující ze stanice Zlín-střed směr Vizovice budou přepraveni vlakem do zastávky Zlín-Prštné, kde přesednou na náhradní autobusovou dopravu.
- expres 523 z Prahy zastaví mimořádně pro výstup cestujících na zastávce Zlín-Prštné (cestující mohou vystoupit také v cílové stanici Zlín-střed).
Diváci Super rychlostní zkoušky mohou při odjezdu ze Zlína využít služeb Českých drah. České dráhy a.s., zajistily ve spolupráci s pořadatelem Barum Czech Rally Zlín rozvoz návštěvníků ze Zlína do Vizovic mimořádným vlakem. Ten bude vypraven ze stanice Zlín-střed ve 23.35 hodin a zastaví ve všech stanicích a zastávkách. Cestující ve směru do Otrokovic mohou použít pravidelného osobního vlaku 14258, který odjede ze stanice Zlín-střed mimořádně ve 23.45 hodin.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?