V pátek 21. srpna 2009 dojde ve Zlíně k částečnému omezení dopravy z důvodu konání divácké Super rychlostní zkoušky v rámci letošního ročníku Barum Czech Rally Zlín. Touto diváckou rychlostní zkouškou bude postižena i železniční doprava v krajském městě Zlíně. Přinášíme Vám aktuální informace Českých drah ohledně omezení železniční dopravy.
K omezení dojde v následujících lokalitách:
- bude omezen přístup k nádraží Zlín-střed (přístupová cesta přes areál Svitu od budovy krajského úřadu za budovami 22, 23, 24, 25 a 16/3, cesta bude označena pořadatelem Barum Czech Rally Zlín). Cestujícím je doporučeno využívat raději zastávku Zlín – Prštné.
- osobní vlaky od 19.20 do 23.30 budou nahrazeny autobusy: směr Vizovice - Otrokovice: cestující jedoucí přes stanici Zlín střed budou přepraveni až do zastávky Zlín - Prštné, kde přesednou na vlak, cestující do stanice Zlín-střed vystoupí na náhradní zastávce na náměstí Práce.
směr Otrokovice - Vizovice: cestující jedoucí přes stanici Zlín-střed budou přepraveni náhradní autobusovou dopravou již ze zastávky Zlín – Prštné, cestující do stanice Zlín-střed mohou do této stanice pokračovat vlakem, cestující ze stanice Zlín-střed směr Vizovice budou přepraveni vlakem do zastávky Zlín-Prštné, kde přesednou na náhradní autobusovou dopravu.
- expres 523 z Prahy zastaví mimořádně pro výstup cestujících na zastávce Zlín-Prštné (cestující mohou vystoupit také v cílové stanici Zlín-střed).
Diváci Super rychlostní zkoušky mohou při odjezdu ze Zlína využít služeb Českých drah. České dráhy a.s., zajistily ve spolupráci s pořadatelem Barum Czech Rally Zlín rozvoz návštěvníků ze Zlína do Vizovic mimořádným vlakem. Ten bude vypraven ze stanice Zlín-střed ve 23.35 hodin a zastaví ve všech stanicích a zastávkách. Cestující ve směru do Otrokovic mohou použít pravidelného osobního vlaku 14258, který odjede ze stanice Zlín-střed mimořádně ve 23.45 hodin.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?