KARPACKIE 18. RAJD RZESZOWSKI odštartoval prvou rýchlostnou skúškou pod názvom Lubenia.
Vysoké tempo nasadili domáci favoriti Grzegorz Grzyb so spolujazdcom Przemyslavom Mazurom na vozidle Peugeot 207 S2000, ktorí vyhrali úvodnú rýchlostnú skúšku pred Kajetanom Kajetanowiczom jazdiacim na vozidle Subaru Impereza rozdielom 18,5 sekundy v prospech Grzyba. Tretie miesto na tejto 20,1 kilometra dlhej rýchlostnej skúške patrí Bebenekovi na Mitsubishi Lancer EVO IX, ktorého strata na víťaza je 22,3 sekundy. Štvrté miesto patrí Michalovi Solowowovi a až na piatom mieste dojazdil Jozef Béreš jr., ktorý však došiel do cieľa RS na defekte.
S technickými problémami už na úvodnej rýchlostnej skúške bojoval jeden z favoritov Bryan Bouffier, ktorý ostal stáť v rýchlostnej skúške. Leszek Kuzaj menil v RS koleso, na základe čoho si pripísal viacej ako 3 minútovú stratu.
Viacej smoly mala maďarská posádka András Hadik – István Juhász, ktorý mali haváriu už 400 metrov po štarte RS. Spolujazdec bol prevezený na ošetrenie do nemocnice. Po tejto havárii bola RS prerušená a od št.č. 10 bol nariadený voľný prejazd ostatným súťažným vozidlám.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.