Velice početnou a kvalitní konkurencí posádek se může pochlubit III. ročník Rally Krkonoše, který se odehraje 7. a 8. srpna pod taktovkou organizátorů z HBV Motorsport. V rámci AutoCont M ČR ve sprintrally, M ČR historických vozů a K4 Poháru ČR v rally je přihlášeno více jak 140 dvojic.
Nechybí mezi nimi opravdové špičky jako Josef Peták, Václav Pech, Pavel Valoušek, Josef a Martin Semerádovi, Václav Arazim, Jaroslav Orsák, Tomáš Enge, Jan Štěpánek, Roman Odložilík, Pavel Červenka, Jan Černý, Jan Sýkora, Karel Trněný, Radek Mifka a řada dalších, samozřejmě i se svými neméně kvalitními spolujezdci. Vedle nich pojedou i další dlouholetí závodníci v čele s extovárními jezdci týmu Škoda - Emilem Trinerem, Jindřichem Štolfou, Vladimírem Bergrem, nebo Václavem Donátem, Václavem Stejskalem, Karlem Dawsonem, Jaroslavem Roubíčkem, Miroslavem Fišerem.
Konkurence je v Trutnově opravdu parádní a na zdejších erzetách, které připravili pořadatelé na čtyřech úsecích a nazvali je Vlčická, Zámecký vrch, Kryblická a Starobucká (všechny se jedou dvakrát), budou posádky svádět opravdu zajímavé souboje. Perličkou je fakt, že celá trať Rally Krkonoše měří 129 kilometrů, z toho je 70 km erzet, tedy víc než přejezdů.
Fanoušci autosportu určitě nevynechají ani páteční podvečerní setkání legend spojené s autogramiádou na trutnovském náměstí. Střetnout se s Hauglandem, Křečkem, Krečmanem, Kvaizarem, Kotkem, Srnským, Syrovátkem, Šedivým nebo Horsákem a získat jejich podpisy, určitě stojí za to.
Od devatenácti hodin v pátek proběhne na stejném místě slavnostní start s představením všech převzatých posádek.
V sobotu v devět hodin pak do soutěže odstartuje první posádka od Autostylu Trutnov. Do přeskupení přijede první vůz v 11:47 a v cíli při hladkém průběhu soutěže uvítají vítěznou posádku opět u Autostylu ve 14:35 hodin.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.