Velice početnou a kvalitní konkurencí posádek se může pochlubit III. ročník Rally Krkonoše, který se odehraje 7. a 8. srpna pod taktovkou organizátorů z HBV Motorsport. V rámci AutoCont M ČR ve sprintrally, M ČR historických vozů a K4 Poháru ČR v rally je přihlášeno více jak 140 dvojic.
Nechybí mezi nimi opravdové špičky jako Josef Peták, Václav Pech, Pavel Valoušek, Josef a Martin Semerádovi, Václav Arazim, Jaroslav Orsák, Tomáš Enge, Jan Štěpánek, Roman Odložilík, Pavel Červenka, Jan Černý, Jan Sýkora, Karel Trněný, Radek Mifka a řada dalších, samozřejmě i se svými neméně kvalitními spolujezdci. Vedle nich pojedou i další dlouholetí závodníci v čele s extovárními jezdci týmu Škoda - Emilem Trinerem, Jindřichem Štolfou, Vladimírem Bergrem, nebo Václavem Donátem, Václavem Stejskalem, Karlem Dawsonem, Jaroslavem Roubíčkem, Miroslavem Fišerem.
Konkurence je v Trutnově opravdu parádní a na zdejších erzetách, které připravili pořadatelé na čtyřech úsecích a nazvali je Vlčická, Zámecký vrch, Kryblická a Starobucká (všechny se jedou dvakrát), budou posádky svádět opravdu zajímavé souboje. Perličkou je fakt, že celá trať Rally Krkonoše měří 129 kilometrů, z toho je 70 km erzet, tedy víc než přejezdů.
Fanoušci autosportu určitě nevynechají ani páteční podvečerní setkání legend spojené s autogramiádou na trutnovském náměstí. Střetnout se s Hauglandem, Křečkem, Krečmanem, Kvaizarem, Kotkem, Srnským, Syrovátkem, Šedivým nebo Horsákem a získat jejich podpisy, určitě stojí za to.
Od devatenácti hodin v pátek proběhne na stejném místě slavnostní start s představením všech převzatých posádek.
V sobotu v devět hodin pak do soutěže odstartuje první posádka od Autostylu Trutnov. Do přeskupení přijede první vůz v 11:47 a v cíli při hladkém průběhu soutěže uvítají vítěznou posádku opět u Autostylu ve 14:35 hodin.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?