Posádka Hroch Rally Teamu ve složení Josef Peták a Alena Benešová s vozem Peugeot 207 S2000 nechyběla na startu letošního čtvrtého rallysprintového podniku, který se uskutečnil v okolí Třebíče v rámci Horácké Rally.
Příbramská dvojice vstoupila do soutěže šestým nejrychlejším časem na druhé rychlostní zkoušce. První měřený úsek byl zrušen, a tak se závodit začalo až od druhé RZ.Horáckou Rally ovlivnilo počasí, když krátce před startem soutěže začalo silně pršet a řada posádek tak do úvodní sekce vyrazila se suchými pneumatikami.Peták s Benešovou zvládli první náročné kilometry úspěšně, ale ke konci třetí rychlostní zkoušky přestal jejich Peugeot 207 S2000 fungovat a na více než čtyři minuty se zastavil. "Dostala se voda do elektriky a vůz přestal jet. Asi po čtyřech minutách jsme vůz opět nastartovali. V tuto chvíli však nemělo cenu pokračovat, a tak jsme vyjeli z RZ a pokračovali rovnou do servisu. Je to veliká škoda, ale takové jsou závody," smutnil již v servisním areálu Josef Peták.V celkové klasifikace se tak po Horácké Rally propadl příbramský jezdec na druhé místo za Orsáka, jenž si na Horácku připsal plný počet bodů a odskočil tak Petákovi sedmadvacet bodů.Posádka Hroch Rally Teamu se opět na českých tratích představí v rámci Rally Krkonoše.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?