Posádka Hroch Rally Teamu ve složení Josef Peták a Alena Benešová s vozem Peugeot 207 S2000 nechyběla na startu letošního čtvrtého rallysprintového podniku, který se uskutečnil v okolí Třebíče v rámci Horácké Rally.
Příbramská dvojice vstoupila do soutěže šestým nejrychlejším časem na druhé rychlostní zkoušce. První měřený úsek byl zrušen, a tak se závodit začalo až od druhé RZ.Horáckou Rally ovlivnilo počasí, když krátce před startem soutěže začalo silně pršet a řada posádek tak do úvodní sekce vyrazila se suchými pneumatikami.Peták s Benešovou zvládli první náročné kilometry úspěšně, ale ke konci třetí rychlostní zkoušky přestal jejich Peugeot 207 S2000 fungovat a na více než čtyři minuty se zastavil. "Dostala se voda do elektriky a vůz přestal jet. Asi po čtyřech minutách jsme vůz opět nastartovali. V tuto chvíli však nemělo cenu pokračovat, a tak jsme vyjeli z RZ a pokračovali rovnou do servisu. Je to veliká škoda, ale takové jsou závody," smutnil již v servisním areálu Josef Peták.V celkové klasifikace se tak po Horácké Rally propadl příbramský jezdec na druhé místo za Orsáka, jenž si na Horácku připsal plný počet bodů a odskočil tak Petákovi sedmadvacet bodů.Posádka Hroch Rally Teamu se opět na českých tratích představí v rámci Rally Krkonoše.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?