Posádka Hroch Rally Teamu ve složení Josef Peták a Alena Benešová s vozem Peugeot 207 S2000 nechyběla na startu letošního čtvrtého rallysprintového podniku, který se uskutečnil v okolí Třebíče v rámci Horácké Rally.
Příbramská dvojice vstoupila do soutěže šestým nejrychlejším časem na druhé rychlostní zkoušce. První měřený úsek byl zrušen, a tak se závodit začalo až od druhé RZ.Horáckou Rally ovlivnilo počasí, když krátce před startem soutěže začalo silně pršet a řada posádek tak do úvodní sekce vyrazila se suchými pneumatikami.Peták s Benešovou zvládli první náročné kilometry úspěšně, ale ke konci třetí rychlostní zkoušky přestal jejich Peugeot 207 S2000 fungovat a na více než čtyři minuty se zastavil. "Dostala se voda do elektriky a vůz přestal jet. Asi po čtyřech minutách jsme vůz opět nastartovali. V tuto chvíli však nemělo cenu pokračovat, a tak jsme vyjeli z RZ a pokračovali rovnou do servisu. Je to veliká škoda, ale takové jsou závody," smutnil již v servisním areálu Josef Peták.V celkové klasifikace se tak po Horácké Rally propadl příbramský jezdec na druhé místo za Orsáka, jenž si na Horácku připsal plný počet bodů a odskočil tak Petákovi sedmadvacet bodů.Posádka Hroch Rally Teamu se opět na českých tratích představí v rámci Rally Krkonoše.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?