Posádka Hroch Rally Teamu ve složení Josef Peták a Alena Benešová s vozem Peugeot 207 S2000 nechyběla na startu letošního čtvrtého rallysprintového podniku, který se uskutečnil v okolí Třebíče v rámci Horácké Rally.
Příbramská dvojice vstoupila do soutěže šestým nejrychlejším časem na druhé rychlostní zkoušce. První měřený úsek byl zrušen, a tak se závodit začalo až od druhé RZ.Horáckou Rally ovlivnilo počasí, když krátce před startem soutěže začalo silně pršet a řada posádek tak do úvodní sekce vyrazila se suchými pneumatikami.Peták s Benešovou zvládli první náročné kilometry úspěšně, ale ke konci třetí rychlostní zkoušky přestal jejich Peugeot 207 S2000 fungovat a na více než čtyři minuty se zastavil. "Dostala se voda do elektriky a vůz přestal jet. Asi po čtyřech minutách jsme vůz opět nastartovali. V tuto chvíli však nemělo cenu pokračovat, a tak jsme vyjeli z RZ a pokračovali rovnou do servisu. Je to veliká škoda, ale takové jsou závody," smutnil již v servisním areálu Josef Peták.V celkové klasifikace se tak po Horácké Rally propadl příbramský jezdec na druhé místo za Orsáka, jenž si na Horácku připsal plný počet bodů a odskočil tak Petákovi sedmadvacet bodů.Posádka Hroch Rally Teamu se opět na českých tratích představí v rámci Rally Krkonoše.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.