Již v těchto červencových dnech si můžete objednat visačky s názvem volný vstup a oficiální program Barum Czech Rally Zlín za zvýhodněnou cenu!
Od dnešního dne si můžete v našem e-shopu na internetové adrese http://barumrally.wz.cz/shop/new09 objednat visačku a program Barum Czech Rally Zlín 2009. Cena visačky v e-shopu zvýhodněná cena 150 Kč včetně DPH.
Visačka BARUM CZECH RALLY ZLÍN 2009 je platná na:
Technická přejímka 20. 8. 2009 (servisní areál Barum Otrokovice)Servisní zóna 21. 8. - 23. 8. 2009Shakedown 21. 8. 2009Super RZ 1 Zlín (ve vybr. prostorech) 21. 8. 2009Rychlostní zkoušky RZ 2 - 15 22. 8. – 23. 8. 2009
Cena visačky 170 Kč vč. DPH, děti do 10 let a s průkazem ZTP zdarma
Další možnosti nákupu visaček a programů:
od 11. 8. 2009 čerpací stanice ve Zlínském krajiod 11. 8. 2009 ve vybraných trafikách ve městě Zlín a přilehlého okolí.od 11. 8. 2009 Rallye Zlín, spol. s r.o., Hornomlýnská 3715, 760 01 Zlínod 11. 8. 2009 NOVINKA - ve vybraných pobočkách TipsportZboží z e-shopu si můžete také zakoupit (včetně SMS servisu):od 27. 7. – 18. 8. 2009 Rallye Zlín, spol. s r.o., Hornomlýnská 3715, 760 01 Zlínod 20. 8. - 23. 8. 2009 budova 21 - sídlo Zlínského kraje (ve vstupní hale)od 21. 8. – 23. 8. 2009 prostory startu a cíle, Náměstí Práce , Zlínod 11. 8. – 21. 8. 2009 Radnice města Zlína – informační centrum
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.