Regulace diváků na rychlostních zkouškách Jako řada světových pořadatelů a rovněž vybraných domácích motoristických podniků přistupují pořadatelé Barum Czech Rally Zlín opět k výběru vstupu na rychlostních zkouškách a dalších místech. Výběr vstupu bude organizován v areálu servisní zóny v Otrokovicích, shakedownu v blízkosti Oldřichovic, všech rychlostních zkouškách včetně vybraných míst na divácké Super RZ v ulicích Zlína. Servisní areál bude umístěn po celou dobu rally na novém místě, a to u zkušebny Barumu v Otrokovicích. Ve srovnání s loňským rokem zůstávají jednotlivé ceny vstupného na stejné cenové úrovni.
VSTUPNÉ: Připraveny jsou dva druhy vstupenek. Cena lístku tzv. JEDNORÁZOVÝ VSTUP bude 50 Kč na jednotlivé rychlostní zkoušky nebo do servisní zóny. K těmto lístkům se budou vydávat ještě informační letáky v diváckých místech. Tyto lístky budou k dostání na přístupových místech k RZ a jsou určeny pro ty z Vás, kteří navštíví dvě až tři rychlostní zkoušky.Dále jsou k dispozici visačky VOLNÝ VSTUP, které budou v ceně 170 Kč (platí na všechny akce po dobu čtyř dní) a díky této visačce se můžete dostat do všech následujících diváckých prostorů:Čtvrtek 20. srpna: technická přejímkaPátek 21. srpna: shakedown (Oldřichovice), servisní zóna Otrokovice, divácká Super RZ Zlín (vybrané prostory)Sobota 22. srpna: RZ 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, servisní zóna OtrokoviceNeděle 23. srpna: RZ 10, 11, 12, 13, 14, 15, servisní zóna OtrokoviceJe mnohem jednodušší pořídit si visačku v ceně 170 Kč a nejen, že ušetříte, ale zrychlíte průjezd k rychlostní zkoušce - nebudete čekat na zaplacení. Visačky a lístky opravňují ke vstupu do prostorů vymezených pro diváky na jednotlivých rychlostních zkouškách a umožňují přístup do servisního areálu (mimo vymezené prostory je vstup diváků zakázán).Volné vstupy budou v prodeji na čerpacích stanicích v okolí trati rally od úterý 11. srpna. Podrobný seznam prodejních míst bude uveřejněn na oficiální internetové adrese: www.CzechRally.comVSTUP ZDARMA- pro děti do 10 let na každou rychlostní zkoušku- tělesně postižení mají vstup zdarma
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.