Slovenský FIAT RUFA Rally Team, ako tomu napovedá aj jeho názov sa už niekoľko rokov venuje výlučne automobilovým súťažiam rally.
Jedinú výnimku v doterajšej histórii tvorí účasť na pretekoch automobilov do vrchu na Pezinskej Babe.
Preteky automobilov do vrchu na Pezinskej Babe sú už tradične zaradené nielen do majstrovstiev Slovenska, ale aj do majstrovstiev Európy. Obľúbenosť týchto pretekov u nás i v zahraničí podčiarkuje fakt, že každoročne sa na ich štarte zhromaždí vyše stovka pretekárov z celej Európy. V posledných rokoch na štarte nechýba ani zástupca slovenského FIAT RUFA Rally Teamu.
Inak tomu nebude ani v tomto roku a tak sa diváci môžu tešiť na poľského jazdca Grzegorza Grzyba, ktorý sa predstaví na vozidle Fiat Grande Punto S2000 s ktorým bojuje aj v rámci Majstrovstiev Slovenskej republiky v rally 2009, či na vybratých zahraničných podujatiach.
Prečo sa práve ME PAV Pezinská Baba stali jediným podujatím mimo rally kde sa FIAT RUFA Rally Team pravidelne prezentuje sme zisťovali u manažéra tímu Ľubomíra Klemana. „Preteky automobilov do vrchu na Pezinskej Babe boli v podstate vybraté našimi reklamnými partnermi, ktorých veľké percento je práve z Bratislavy a blízkeho okolia. Som rád, že v tomto roku sa môžeme na Pezinskej Babe predviesť s technikou, ktorú využívame na rally. Pri týchto pretekoch ani tak nejde o výsledok, berieme ich skôr ako prezentačné.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?