Majstrovstvá Slovenskej republiky v rally 2009 po dvojmesačnej prestávke pokračujú až v mesiaci júl štvrtým podujatím na IMPA RALLY BRATISLAVA.
Diváci si už v Bratislave za uplynulé dva roky zvykli, že centrum automobilovej súťaže Rally Bratislava bolo situované v blízkosti obchodného centra na Zlatých pieskoch. V tohtoročnej sezóne tomu bude inak. Organizátor súťaže, Racing Team Bratislava pripravil pre súťaž úplne nové centrum. Toto je situované v najväčšom sídlisku strednej Európy – v Petržalke. V tesnej blízkosti riaditeľstva súťaže, ktoré sa nachádza v autosalóne IMPA a.s. bude umiestnené aj servisné parkovisko, štartovacia rampa, ale aj mestská okruhová rýchlostná skúška, ktorú súťažiaci v priebehu súťaže absolvujú celkovo tri krát. Zmenu zaznamenali aj rýchlostné skúšky umiestnené mimo Bratislavy. Rýchlostná skúška na známej trati z Pezinka do Perneku musela byť skrátená a tretí úsek, rýchlostná skúška Borinka je úplne novou traťou, ktorá prežije v tomto roku svoju premiéru.
V rámci IMPA RALLY BRATISLAVA budú prítomné posádky bojovať na tratiach počas 1 dňa (25. júla 2009). Vo štvrtok (23.júla 2009) čakajú na zúčastnené posádky obhliadky tratí, v piatok (24. júla 2009) ich čaká administratívne a technické preberanie. V predvečer súťaže (od 18 tej hodiny) sa uskutoční predstavenie súťažných posádok na štartovej rampe, ktorá bude umiestnená pred autosalónom IMPA a.s.. Trať bratislavskej súťaže má celkovú dĺžku 379,4 kilometra, v ktorej je započítaných deväť rýchlostných skúšok v celkovej dĺžke 101,7 kilometra. Štart súťaže je plánovaný na 8,00 hodinu v sobotu 25. júla 2009 a prvé vozidlo na cieľovej rampe by sa malo objaviť o 18,00 hodine večer.
Všetky informácie o IMPA RALLY BRATISLAVA nájdete na internetovej stránke www.rallyba.sk.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.