Olomoucký tým Michala Horáka se připravuje na svůj druhý letošní start a tím bude populární rallysprint Kopná.
V letošní sezóně se tým zúčastňuje se Škodou Felicií ve sk. A5 vybraných závodů K4 poháru v rally a prvním startem byl upršený sprint v Telči, kde se bohužel posádka ve složení Michal Horák – Lukáš Vyoral příliš nesvezla. Na startu první rychlostní zkoušky posádka zjišťuje, že je test zrušen a po havárii Martina Hudce dostává přidělen náhradní čas. Na druhé rychlostce jede posádka v rychlém tempu které ovšem končí 300 metrů před cílem zkoušky. Vynechávající zapalování nedovoluje posádce zkoušku dokončit a celý tým se tak vrací smutně domů.
Populární Kopná startuje již za dva dny a celý tým usilovně pracuje na přípravě vozu, který pár dní před soutěží opět odmítá spolupracovat. Večery prožité v garáži už ani nepočítáme. Vše nakonec vypadá dobře a startu už snad nic nezabrání. Na sedadlo spolujezdce vedle Míši tentokrát výjimečně neusedne Lukin (bude mít na starost servis vozu), ale otec Ivan.
Loňská Kopná byla pro Michala první start v poháru K4 a taky jej pěkně vyškolila. Uvidíme jak se poučil z chyb a co jej čeká letos. Technika taky poslední dva závody nefunguje podle představ. Snad se to prolomí a uvidíme se v sobotu odpoledne na cílové rampě.
Držte nám palce!
Veškeré informace o našem týmu najdete na stránkách
www.horak-motorsport.webnode.cz
text: Roman Hanákfoto: Petr Bača
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?