Václav Pech jun. s Petrem Uhlem získali o uplynulém víkendu cenné druhé místo při Rallye Hustopeče jak v absolutní klasifikaci Mezinárodního mistrovství České republiky tak v klasifikaci Mistrovství střední Evropy, kterého se posádka EuroOil teamu účastní v rámci české národní reprezentace a kde průběžně vedou.
"V pátek před startem se měnilo počasí z minuty na minutu a bylo strašně obtížné vybrat správnou variantu pneumatik. Společně s naším meteorologem a tátou, který hlídal stav rychlostních zkoušek přímo na místě, se nám podařilo zvolit pneumatiky správně. Díky tomu jsme zvládli nástrahy rozbahněné první etapy, která končila až ve dvě hodiny ráno, projet bez krizových momentů. Šli jsme spát s odstupem dvaceti sekund na prvního Krestu jedoucího se speciálem S 2000," komentuje úvod Václav Pech jun.
Druhý den soutěže provázelo slunečné počasí, ale na tratích, které rychle osychaly, čekalo na posádky spoustu nástrah. "I když asfalty byly již suché v některých zatáčkách se skrývalo naplavené bláto po nočním lijáku. Velké množství posádek na to doplatilo havárií. Nám se podařilo vše zvládnout bez větších komplikací, ale musím přiznat, že jsem si v cíli pořádně oddychl. K chybě tentokrát nebylo daleko," říká Václav Pech jun.
Další soutěží EuroOil teamu bude srpnová Barum Rallye. Do té doby projde teamové mitsubishi plánovanou celkovou repasí, při které dostane mimo jiné nový motor.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.