Martin Semerád v Řecku odstartoval do závěrečné etapy Acropolis Rally.

Semerád, Martin
Semerád, Martin, foto: Sherlog Racing Team
Josef Janoušek 14. června 2009 15:11
Sdílej:

Technické problémy, které posádku Pirelli Star Driver Teamu postihly v úvodní etapě soutěže se již včera neopakovaly, a Martin Semerád se spolujezdcem Bohuslavem Ceplechou se tak mohli plně soustředit na jízdu na rozbitých tratích Řecké Rally.

"Ztráta z prvního dne a technické problémy nám skoro vzaly chuť do dalšího závodění. V sobotu jsme se ale rozhodli, že nebudeme myslet na to, že bodované pozice jsou v nedohlednu, a že pojedeme prostě dál, jak nejlépe to umíme, abychom najížděli další kilometry na šotolině. Sobotní tratě byly mnohem rozbitější než ty v první etapě, a bylo třeba hodně myslet na auto, aby to vydrželo. Sám se divím a trochu nechápu, co všechno auto vydrželo. Celkově se dnes jelo v pohodě až na prasklou poloosu v poslední části rychlostní zkoušky těsně před servisem. Tím jsme nabrali nějakou ztrátu, ale nic podstatného, a hlavně se nám podařilo dojet do servisu v Loutraki, kde mechanici auto opravili. S tím se ale musí na takovéto rozbíječe počítat," komentoval Martin Semerád druhou etapy Acropolis Rally. Dnes je na pořadu dne závěrečná etapa Řecké Rally Acropolis a ta nebude o nic míň náročná než ty předchozí. Posádka Semerád – Ceplecha již má pouze teoretickou možnost, že se dostane na bodované pozice, ale v tuto chvíli jsou pro ni podstatné hlavně zkušenosti, které může dnes získat. "Chceme pokračovat v tempu, které jsme jeli včera. I když se nám jelo docela dobře, tak ztráta na špičku v PWRC je stále víc než vteřina na kilometr a to bychom chtěli dnes zkusit trochu snížit. Budeme rádi, když se vyhneme technickým problémům a podstatné bude dojet až do cíle," říkal před startem do poslední etapy Acropolis Rally Martin Semerád.

Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.