Technické problémy, které posádku Pirelli Star Driver Teamu postihly v úvodní etapě soutěže se již včera neopakovaly, a Martin Semerád se spolujezdcem Bohuslavem Ceplechou se tak mohli plně soustředit na jízdu na rozbitých tratích Řecké Rally.
"Ztráta z prvního dne a technické problémy nám skoro vzaly chuť do dalšího závodění. V sobotu jsme se ale rozhodli, že nebudeme myslet na to, že bodované pozice jsou v nedohlednu, a že pojedeme prostě dál, jak nejlépe to umíme, abychom najížděli další kilometry na šotolině. Sobotní tratě byly mnohem rozbitější než ty v první etapě, a bylo třeba hodně myslet na auto, aby to vydrželo. Sám se divím a trochu nechápu, co všechno auto vydrželo. Celkově se dnes jelo v pohodě až na prasklou poloosu v poslední části rychlostní zkoušky těsně před servisem. Tím jsme nabrali nějakou ztrátu, ale nic podstatného, a hlavně se nám podařilo dojet do servisu v Loutraki, kde mechanici auto opravili. S tím se ale musí na takovéto rozbíječe počítat," komentoval Martin Semerád druhou etapy Acropolis Rally. Dnes je na pořadu dne závěrečná etapa Řecké Rally Acropolis a ta nebude o nic míň náročná než ty předchozí. Posádka Semerád – Ceplecha již má pouze teoretickou možnost, že se dostane na bodované pozice, ale v tuto chvíli jsou pro ni podstatné hlavně zkušenosti, které může dnes získat. "Chceme pokračovat v tempu, které jsme jeli včera. I když se nám jelo docela dobře, tak ztráta na špičku v PWRC je stále víc než vteřina na kilometr a to bychom chtěli dnes zkusit trochu snížit. Budeme rádi, když se vyhneme technickým problémům a podstatné bude dojet až do cíle," říkal před startem do poslední etapy Acropolis Rally Martin Semerád.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?