Do čtvrtého podniku Mediasport MMČR Agrotec Mogul rally Hustopeče odstartuje 54 posádek současných vozů, 13 dvojic bude bojovat o body do šampionátu historiků a tři v rámci jízdy Nostalgia.
Jak už jsme uvedli v předchozí tiskové zprávě, na startu nebude chybět nikdo z elitní desítky startovní listiny. "Určitě to vzhledem k počasí a podmínkám na trati nebude jen o nás dvou s Vaškem Pechem. Šanci bude mít kdokoli kdo se vyvaruje chyb," prorokoval na předstartovní tiskové konferenci lídr českého šampionátu Roman Kresta. "Převaha dvoutisícovky na místních tratích se ukázala už loni, takže nepředpokládám, že se to v letošním roce může zásadně změnit," přiznal Václav Pech, stále se zotavující se zranění pravé ruky. Z prioritních jezdců se hustopečské soutěže nezúčastní Slovák Peter Gavlák (Mitsubishi Evo IX) a Lubomír Minařík. Jeho Renault Clio R3 měl patřit ke žhavým kandidátům na prvenství ve skupině A. Stejná slova můžeme adresovat i na Jana Sýkoru. Jeho spolujezdec z úvodních soutěží šampionátu Vít Houšť se tak v Hustopečích představí po boku Petra Hozáka. Produkční kategorie bude dále ochuzena o brněnského Jiřího Volfa či Marcela Havláska. Zbývající trojice „omluvenek“ přišla od Marcela Svačiny (havárie v Českém Krumlově) a Slováka Martina Vaška (Honda Civic).Úvodní rychlostní zkouška bude odstartována na brněnském výstavišti ve 20 hodin.Aktuální informace k V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče naleznete na oficiální stránce soutěže www.agrotecautoklub.cz.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?