Další soutěž Mediasport MMČR je za dveřmi a tentokrát si to česká špička rozdá o body na Jižní Moravě. Agrotec Mogul Rally Hustopeče však bude zároveň druhým kolem soutěže Citroën Racing Trophy a to znamená, že společnost Citroën bude opět připravena rozdělit finanční prémii 15.000 Euro.
Stejně jako v předchozí Rallye Český Krumlov, i v Hustopečích je do Citroën Racing Trophy přihlášena pětice posádek a to ve stejném složení jako minule. To znamená, že o peníze v rámci tříd A6 a A7 (vyjma S1600) se poperou piloti Lukáš Pondělíček, Antonín Matys, Michal Ballay (SK), Tomáš Pletka a Lukasz Habaj (PL).
V českokrumlovské rallye si rozdělila finanční prémii čtveřice jezdců a dohromady to představovalo částku 7.300 Euro, z čehož vyplývá, že jezdci Citroën Racing Trophy dosáhli na necelou polovinu možného. Nejúspěšnějším ze všech byl Lukáš Pondělíček, který si „odvezl“ prémii ve výši 3.000 Euro za druhé místo.
„Krumlov se nám povedl, ale jak se nám bude dařit v Hustopečích, to si netroufám předpovídat. Jisté je to, že konkurence bude hodně nabitá a jestli opět dosáhneme na peníze, to budeme vědět až v sobotu odpoledne,“ říká Lukáš Pondělíček.
Agrotec Mogul Rally Hustopeče startuje už tento pátek a celkem na všechny posádky čeká 17 rychlostních zkoušek ve dvou etapách. Výsledky soutěže, stejně jako výsledky druhého kola Citroën Racing Trophy budeme znát v sobotu vpodvečer.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?