Další soutěž Mediasport MMČR je za dveřmi a tentokrát si to česká špička rozdá o body na Jižní Moravě. Agrotec Mogul Rally Hustopeče však bude zároveň druhým kolem soutěže Citroën Racing Trophy a to znamená, že společnost Citroën bude opět připravena rozdělit finanční prémii 15.000 Euro.
Stejně jako v předchozí Rallye Český Krumlov, i v Hustopečích je do Citroën Racing Trophy přihlášena pětice posádek a to ve stejném složení jako minule. To znamená, že o peníze v rámci tříd A6 a A7 (vyjma S1600) se poperou piloti Lukáš Pondělíček, Antonín Matys, Michal Ballay (SK), Tomáš Pletka a Lukasz Habaj (PL).
V českokrumlovské rallye si rozdělila finanční prémii čtveřice jezdců a dohromady to představovalo částku 7.300 Euro, z čehož vyplývá, že jezdci Citroën Racing Trophy dosáhli na necelou polovinu možného. Nejúspěšnějším ze všech byl Lukáš Pondělíček, který si „odvezl“ prémii ve výši 3.000 Euro za druhé místo.
„Krumlov se nám povedl, ale jak se nám bude dařit v Hustopečích, to si netroufám předpovídat. Jisté je to, že konkurence bude hodně nabitá a jestli opět dosáhneme na peníze, to budeme vědět až v sobotu odpoledne,“ říká Lukáš Pondělíček.
Agrotec Mogul Rally Hustopeče startuje už tento pátek a celkem na všechny posádky čeká 17 rychlostních zkoušek ve dvou etapách. Výsledky soutěže, stejně jako výsledky druhého kola Citroën Racing Trophy budeme znát v sobotu vpodvečer.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?