Další soutěž Mediasport MMČR je za dveřmi a tentokrát si to česká špička rozdá o body na Jižní Moravě. Agrotec Mogul Rally Hustopeče však bude zároveň druhým kolem soutěže Citroën Racing Trophy a to znamená, že společnost Citroën bude opět připravena rozdělit finanční prémii 15.000 Euro.
Stejně jako v předchozí Rallye Český Krumlov, i v Hustopečích je do Citroën Racing Trophy přihlášena pětice posádek a to ve stejném složení jako minule. To znamená, že o peníze v rámci tříd A6 a A7 (vyjma S1600) se poperou piloti Lukáš Pondělíček, Antonín Matys, Michal Ballay (SK), Tomáš Pletka a Lukasz Habaj (PL).
V českokrumlovské rallye si rozdělila finanční prémii čtveřice jezdců a dohromady to představovalo částku 7.300 Euro, z čehož vyplývá, že jezdci Citroën Racing Trophy dosáhli na necelou polovinu možného. Nejúspěšnějším ze všech byl Lukáš Pondělíček, který si „odvezl“ prémii ve výši 3.000 Euro za druhé místo.
„Krumlov se nám povedl, ale jak se nám bude dařit v Hustopečích, to si netroufám předpovídat. Jisté je to, že konkurence bude hodně nabitá a jestli opět dosáhneme na peníze, to budeme vědět až v sobotu odpoledne,“ říká Lukáš Pondělíček.
Agrotec Mogul Rally Hustopeče startuje už tento pátek a celkem na všechny posádky čeká 17 rychlostních zkoušek ve dvou etapách. Výsledky soutěže, stejně jako výsledky druhého kola Citroën Racing Trophy budeme znát v sobotu vpodvečer.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?