Areál BVV se stane v průběhu pátečního dne centrem Agrotec Mogul Rally. V jeho prostorech se uskuteční veřejně přístupné technické přejímky a slavnostní start rally. Ten proběhne na startovní rampě v blízkosti administrativní budovy BVV v 16 hodin.
V dalším průběhu budou moci fanoušci navštívit servisní zónu v areálu výstaviště nebo se příležitostně občerstvit v některém z mnoha stánků. Naostro se začne závodit úderem dvacáté hodiny. Na posádky je připraven okruh o délce 2,64 km, který absolvují třikrát. Kolem trati budou vytýčena čtyři divácká místa, do jiných prostor nebudou diváci vpuštěni.Do dvou diváckých míst (označených H a M) bude přístup možný hlavním vstupem, jsou tedy v dosahu jak pro motorizované diváky, tak i pro ty, kteří využijí MHD (tramvajová zastávka Výstaviště - hlavní vstup ).Divácké místo H je situováno poblíž pavilonu stejného označení, výškově je na úrovni tratě a lze z něj spatřit vjezd soutěžních vozidel na trať a po objetí kola prudké brždění po delší rovince před cílovým širokým pravým vracákem, jeho průjezd a výjezd do prostoru letmého startu a cíle. Divácké místo M je proti rohu pavilonu F. Opět je výškově na úrovni trati a nabízí pohledově brždění po dlouhé rovince do pravoúhlé pravé zatáčky.Do diváckého místa P je přístup možný výhradně 7. branou, poblíž ní se nachází i dostatečné parkovací plochy pro motorizované diváky, je však dobře přístupná i z autobusové zastávky MHD Riviéra. Výškově je nad úrovní tratě a nabízí průjezd sérií čtyř levých a dvou pravých zatáček s krátkými spojovacími rovinkami. Výhled na trať bude doplněn velkoplošnou obrazovkou umístěnou z pohledu diváků vpravo. Bude na ni promítán průjezd vozidel terénní nerovností mezi pavilony G a Z. Nejatraktivnější je divácké místo G situované v okolí pavilonu G, tedy uprostřed okruhové rychlostní zkoušky. V době před uzavřením trati (do 17:30 hodin) je přístupné z areálu směrem od pavilonu V, následně od 17:30 hodin do ukončení zkoušky pak výhradně vstupem z ulice Hlinky přes pavilon G2, tedy bezprostředně z tramvajové zastávky MHD Výstaviště - vstup G2. Pro diváky jsou připraveny čtyři atraktivní pasáže. Ta nejatraktivnější se může nacházet mezi pavilony G1 a F, kde posádky čeká průjezd terénní nerovnosti (brodu).K parkování slouží divákům parkovací plochy v okolí areálu. Jednotné vstupné do areálu činí 30,- Kč.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?