Areál BVV se stane v průběhu pátečního dne centrem Agrotec Mogul Rally. V jeho prostorech se uskuteční veřejně přístupné technické přejímky a slavnostní start rally. Ten proběhne na startovní rampě v blízkosti administrativní budovy BVV v 16 hodin.
V dalším průběhu budou moci fanoušci navštívit servisní zónu v areálu výstaviště nebo se příležitostně občerstvit v některém z mnoha stánků. Naostro se začne závodit úderem dvacáté hodiny. Na posádky je připraven okruh o délce 2,64 km, který absolvují třikrát. Kolem trati budou vytýčena čtyři divácká místa, do jiných prostor nebudou diváci vpuštěni.Do dvou diváckých míst (označených H a M) bude přístup možný hlavním vstupem, jsou tedy v dosahu jak pro motorizované diváky, tak i pro ty, kteří využijí MHD (tramvajová zastávka Výstaviště - hlavní vstup ).Divácké místo H je situováno poblíž pavilonu stejného označení, výškově je na úrovni tratě a lze z něj spatřit vjezd soutěžních vozidel na trať a po objetí kola prudké brždění po delší rovince před cílovým širokým pravým vracákem, jeho průjezd a výjezd do prostoru letmého startu a cíle. Divácké místo M je proti rohu pavilonu F. Opět je výškově na úrovni trati a nabízí pohledově brždění po dlouhé rovince do pravoúhlé pravé zatáčky.Do diváckého místa P je přístup možný výhradně 7. branou, poblíž ní se nachází i dostatečné parkovací plochy pro motorizované diváky, je však dobře přístupná i z autobusové zastávky MHD Riviéra. Výškově je nad úrovní tratě a nabízí průjezd sérií čtyř levých a dvou pravých zatáček s krátkými spojovacími rovinkami. Výhled na trať bude doplněn velkoplošnou obrazovkou umístěnou z pohledu diváků vpravo. Bude na ni promítán průjezd vozidel terénní nerovností mezi pavilony G a Z. Nejatraktivnější je divácké místo G situované v okolí pavilonu G, tedy uprostřed okruhové rychlostní zkoušky. V době před uzavřením trati (do 17:30 hodin) je přístupné z areálu směrem od pavilonu V, následně od 17:30 hodin do ukončení zkoušky pak výhradně vstupem z ulice Hlinky přes pavilon G2, tedy bezprostředně z tramvajové zastávky MHD Výstaviště - vstup G2. Pro diváky jsou připraveny čtyři atraktivní pasáže. Ta nejatraktivnější se může nacházet mezi pavilony G1 a F, kde posádky čeká průjezd terénní nerovnosti (brodu).K parkování slouží divákům parkovací plochy v okolí areálu. Jednotné vstupné do areálu činí 30,- Kč.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?