Pořadatelé zvou fanoušky do areálu BVV

rally hustopeče
rally hustopeče, foto: Archiv RallyZone.cz
Josef Janoušek 11. června 2009 09:18
Sdílej:

Areál BVV se stane v průběhu pátečního dne centrem Agrotec Mogul Rally. V jeho prostorech se uskuteční veřejně přístupné technické přejímky a slavnostní start rally. Ten proběhne na startovní rampě v blízkosti administrativní budovy BVV v 16 hodin.

V dalším průběhu budou moci fanoušci navštívit servisní zónu v areálu výstaviště nebo se příležitostně občerstvit v některém z mnoha stánků. Naostro se začne závodit úderem dvacáté hodiny. Na posádky je připraven okruh o délce 2,64 km, který absolvují třikrát. Kolem trati budou vytýčena čtyři divácká místa, do jiných prostor nebudou diváci vpuštěni.Do dvou diváckých míst (označených H a M) bude přístup možný hlavním vstupem, jsou tedy v dosahu jak pro motorizované diváky, tak i pro ty, kteří využijí MHD  (tramvajová zastávka Výstaviště - hlavní vstup ).Divácké místo H je situováno poblíž pavilonu stejného označení, výškově je na úrovni tratě a lze z něj spatřit vjezd soutěžních vozidel na trať a po objetí kola prudké brždění po delší rovince před cílovým širokým pravým vracákem, jeho průjezd  a výjezd do prostoru letmého startu a cíle. Divácké místo M je proti rohu pavilonu F. Opět je výškově na úrovni trati a nabízí pohledově brždění po dlouhé rovince do pravoúhlé pravé zatáčky.Do diváckého místa P je přístup možný výhradně 7. branou, poblíž ní se nachází i dostatečné parkovací plochy pro motorizované diváky, je však dobře přístupná i z autobusové zastávky MHD Riviéra. Výškově je nad úrovní tratě a nabízí průjezd sérií čtyř levých a dvou pravých zatáček s krátkými spojovacími rovinkami. Výhled na trať bude doplněn velkoplošnou obrazovkou umístěnou z pohledu diváků vpravo. Bude na ni promítán průjezd vozidel terénní nerovností mezi pavilony G a Z. Nejatraktivnější je divácké místo G situované v okolí pavilonu G, tedy uprostřed okruhové rychlostní zkoušky. V době před uzavřením trati (do 17:30 hodin) je přístupné z areálu směrem od pavilonu V, následně od 17:30 hodin do ukončení zkoušky pak výhradně vstupem z ulice Hlinky přes pavilon G2, tedy bezprostředně z tramvajové  zastávky MHD Výstaviště - vstup G2. Pro diváky jsou připraveny čtyři atraktivní pasáže. Ta nejatraktivnější se může nacházet mezi pavilony G1 a F, kde posádky čeká průjezd terénní nerovnosti (brodu).K  parkování slouží divákům parkovací plochy v okolí areálu. Jednotné vstupné do areálu činí 30,- Kč.

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.