Ze startovní rampy Agrotec Mogul rally Hustopeče (12. - 13. června 2009) sjede podle průběžných informací více než polovina vozů třídy N4 – 32. Druhou nejpočetněji obsazenou třídou jsou „áčkové šestnáctistovky“. Z dvanácti speciálů bude pět bojovat o finanční prémie v rámci Citroën Racing Trophy.
Čeští fanoušci s napětím očekávali, zda se na start hustopečské soutěže nepostaví tovární speciál Škoda Fabia Super 2000. Jezdci Jan Kopecký a Juho Hänninen dokonce v okolí Vyškova a Hustopečí minulý týden najezdili stovky testovacích kilometrů, ale jednoznačnou prioritu má start na belgické Ypres rally, která se uskuteční týden po jihomoravském závodě.Mnohem větším překvapením je neúčast úřadujícího šampióna ve sprintech Josefa Petáka, jehož Peugeot 207 Super 2000 patří tradičně k divácky atraktivní technice."S Pepou jsme byli v kontaktu, ale bohužel se omluvil vzhledem k harmonogramu páteční etapy. Jízda v noci ho handicapuje a tentokrát je těch kilometrů mnohem více v porovnání s ostatními domácími závody," objasnil ředitel soutěže Rudolf Kouřil. Rozdělení startovní listiny podle jednotlivých tříd:
N2 – 4 A5 – 3N3 – 5 A6 – 12N4 – 32 A7 – 5Mezi historiky bude největšími favority pražské posádky Exces Super Bike Clubu Tenkl – Vosádka (BMW M3) a Tichý – Horák (Opel Kadett). Podruhé v sezoně se na českých tratích objeví brněnský Josef Michl s Porsche 911.Více informací k V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče naleznete na oficiální stránce soutěže www.agrotecautoklub.cz.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?