Ze startovní rampy Agrotec Mogul rally Hustopeče (12. - 13. června 2009) sjede podle průběžných informací více než polovina vozů třídy N4 – 32. Druhou nejpočetněji obsazenou třídou jsou „áčkové šestnáctistovky“. Z dvanácti speciálů bude pět bojovat o finanční prémie v rámci Citroën Racing Trophy.
Čeští fanoušci s napětím očekávali, zda se na start hustopečské soutěže nepostaví tovární speciál Škoda Fabia Super 2000. Jezdci Jan Kopecký a Juho Hänninen dokonce v okolí Vyškova a Hustopečí minulý týden najezdili stovky testovacích kilometrů, ale jednoznačnou prioritu má start na belgické Ypres rally, která se uskuteční týden po jihomoravském závodě.Mnohem větším překvapením je neúčast úřadujícího šampióna ve sprintech Josefa Petáka, jehož Peugeot 207 Super 2000 patří tradičně k divácky atraktivní technice."S Pepou jsme byli v kontaktu, ale bohužel se omluvil vzhledem k harmonogramu páteční etapy. Jízda v noci ho handicapuje a tentokrát je těch kilometrů mnohem více v porovnání s ostatními domácími závody," objasnil ředitel soutěže Rudolf Kouřil. Rozdělení startovní listiny podle jednotlivých tříd:
N2 – 4 A5 – 3N3 – 5 A6 – 12N4 – 32 A7 – 5Mezi historiky bude největšími favority pražské posádky Exces Super Bike Clubu Tenkl – Vosádka (BMW M3) a Tichý – Horák (Opel Kadett). Podruhé v sezoně se na českých tratích objeví brněnský Josef Michl s Porsche 911.Více informací k V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče naleznete na oficiální stránce soutěže www.agrotecautoklub.cz.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?