Ze startovní rampy Agrotec Mogul rally Hustopeče (12. - 13. června 2009) sjede podle průběžných informací více než polovina vozů třídy N4 – 32. Druhou nejpočetněji obsazenou třídou jsou „áčkové šestnáctistovky“. Z dvanácti speciálů bude pět bojovat o finanční prémie v rámci Citroën Racing Trophy.
Čeští fanoušci s napětím očekávali, zda se na start hustopečské soutěže nepostaví tovární speciál Škoda Fabia Super 2000. Jezdci Jan Kopecký a Juho Hänninen dokonce v okolí Vyškova a Hustopečí minulý týden najezdili stovky testovacích kilometrů, ale jednoznačnou prioritu má start na belgické Ypres rally, která se uskuteční týden po jihomoravském závodě.Mnohem větším překvapením je neúčast úřadujícího šampióna ve sprintech Josefa Petáka, jehož Peugeot 207 Super 2000 patří tradičně k divácky atraktivní technice."S Pepou jsme byli v kontaktu, ale bohužel se omluvil vzhledem k harmonogramu páteční etapy. Jízda v noci ho handicapuje a tentokrát je těch kilometrů mnohem více v porovnání s ostatními domácími závody," objasnil ředitel soutěže Rudolf Kouřil. Rozdělení startovní listiny podle jednotlivých tříd:
N2 – 4 A5 – 3N3 – 5 A6 – 12N4 – 32 A7 – 5Mezi historiky bude největšími favority pražské posádky Exces Super Bike Clubu Tenkl – Vosádka (BMW M3) a Tichý – Horák (Opel Kadett). Podruhé v sezoně se na českých tratích objeví brněnský Josef Michl s Porsche 911.Více informací k V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče naleznete na oficiální stránce soutěže www.agrotecautoklub.cz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?