O dnešní půlnoci se uzavře startovní listina čtvrtého závodu Mediasport MMČR Agrotec Mogul rally Hustopeče, který se uskuteční 12. - 13. června 2009. V provizorním seznamu přihlášek nechybí ani lídři šampionátu Roman Kresta s Petrem Grossem a vozem Peugeot 207 Super 2000.
Roman Kresta patřil už loni k největším favoritům na celkové vítězství, ale nakonec se musel sklonit před Vaškem Pechem. Do letošního ročníku hustopečské soutěže však nastupuje v jiné situace. Nejen díky speciálu Peugeot 207 Super 2000, se kterým brázdí české tratě, ale také kvůli šestadvacetibodovému náskoku v čele českého šampionátu právě před obhájcem loňského vítězství.
"Hustopečská soutěž jednoznačně patří do českého šampionátu. Trať je hodně specifická, místy se jede po šotolině. Jestli nebude foukat, může se tam držet prach. Pokud zaprší, bude to trošku jako na rallykrose. Ale doufám, že nás tyto chmurné předpovědi nepostihnou. Ale z loňska vím, že s tím byly problémy," přiznává Roman Kresta, jenž byl za Asociaci jezdců dlouho v předstihu soutěže na jedné zkoušce překontrolovat umístění retardérů.
Letošní česká jednička velkého „mistráku“ však není úplným zastáncem nočního závodění. "Nemám s jízdou v noci zásadní problém a s Petrem budeme stoprocentně připraveni. Ale očekávám, že se to odrazí na počtu fanoušků kolem tratí a spíše přijdou až v sobotu. A to je podle mě škoda. Byl bych raději, kdyby se po tmě odjely dvě tři rychlostky, jak je tomu třeba na Valašce nebo v Českém Krumlově. Ale tady se startuje hodně pozdě a poslední zkouška se pojede hodně po půlnoci. Ale je to fakt, kterému se musí každý přizpůsobit," uvedl jezdec Mogul Racing Teamu.
Roman Kresta s Petrem Grossem budou mít ve startovní listině Agrotec Mogul rally Hustopeče startovní číslo 1.
Více informací k V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče naleznete na oficiální stránce soutěže www.agrotecautoklub.cz. V blízké době vám nabídneme aktuální divácká místa letošního ročníku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?