V tomto článku najdete první informace k dalšímu závodu Autocont MČR ve sprintrally, který se jede 3.-4.7.2009
Tak, jak je již z názvu patrno, i v letošním ročníku je generálním partnerem firma Impromat.
Po smutných událostech, které provázely konec loňské a začátek letošní rallyové sezóny, to pořadatelé rozhodně nemají vůbec jednoduché, a to jak se získáváním povolení tratí, tak i následně s jejich zabezpečením.
Proto jsme i z těchto důvodů nuceni použít loňské tratě. Jiný model, který jsme měli v plánu nám nebyl několika obcemi schválen.
Co se bezpečnosti týká, bude vybudováno několik diváckých míst a ve spolupráci s „Mediasportem“ bude vytištěno deset tisíc bezpečnostních karet, známých pod názvem „4P“.
Harmonogram celé soutěže:
Přejímky – Dostihová dráha Slušovice (Gatrak)Servisní zóny – Dostihová dráha SlušoviceStart a cíl soutěže – Slušovice – náměstí /u kostela/
RZ 1,5 – „Májová“RZ 2, 6 – „Podhoran“RZ 3, 7, 9 – „Kopná“RZ 4, 8 – „Raková“
Doporučená divácká místa:
RZ „Kopná“
Myslivecká chata – toto místo je pořadateli doporučeno jako „Top 1“. Je zde vybudovaný nový ‚vracák‘, jsou zde tři průjezdy. Zajištěno občerstvení, wc, i informace o výsledcích ‚online‘. Po odjetí soutěže zde bude probíhat vyhlášení výsledků, které bude uvádět Dalibor Gondík a Otakar Brousek ml. (příjezd je nutný před uzavřením tratě!!!).
U křížku – i toto místo má atraktivní vracák. Zajištěno občerstvení, wc, info o výsledcích (zde se dá přijít diváckou stezkou z tradičního diváckého místa, kde je dostatečná parkovací plocha).
Louka – tradiční komentované divácké místo s ‚mezičasem‘ a občerstvením. Příjezd od Trnavy, Řeznictví u Bořutů.
Rozcestí – opět atraktivní vracák z asfaltu na kostky. Občerstvení a wc – Hostinec ‚U Vraníků‘.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?