Nabitý Pohár Pirelli v Telči

Štefan, Roman - Grimmer, Jiří
Štefan, Roman - Grimmer, Jiří, foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz
Tomáš Urban 29. května 2009 09:00
Sdílej:

Týden po absolvování Rally Český Krumlov, která byla součástí Mediasport MMČR v Rally se některé posádky přesouvají do okolí Telče, kde se o nadcházejícím víkendu uskuteční druhý podnik MČR v Rally.

Rally Vysočina nahradila původně nahlášený rallysprintový podnik ve Vyškově. Ve startovní listině nalezneme 19. posádek bojujících o celkové prvenství v Poháru Pirelli 2009 v rámci rallysprintového šampionátu.

Při úvodním závodě na Lužických Horách se nejvíce dařilo Martinu Hudcovi, který si připsal vítězství a vkročil tak ze vše posádek do druhého ročníku nejlépe.

Naopak chuť si budou chtít na Vysočině napravit otec a syn Semerádovi. Oba dva museli při úvodním podniku ze závodu odstoupit, a tak se v Telči dá očekávat útok na příčky nejvyšší.Novou dvojicí v rámci třídy N4 je od Rally Vysočina Jiří Skula a Jiří Volf, kteří usednou do vozu Mitsubishi Lancer EVO IX za tým Mediasport.

Ve druhé nejsilnější enkové třídě patří mezi největšího favorita David Štefan, startující s Peugeotem 206 RC. Podařilo se mu zvítězit v Hrádku nad Nisou a při neúčasti Oldřicha Hrubého má pozici ulehčenou.

Zajímavé souboje nabídne třída N2. Zde se představí čtveřice posádek v čele s vedoucí dvojicí Jaroslav Pešl a Radek Juřica s vozem Honda Civic VTi. Pozadu však nebudou chtít zůstat Kaválek, či Pešl.

Mezi nejsilnějšími áčky, tedy ve třídě A7 startují dvě vyrovnané posádky. Roman Štefan s Jiřím Grimmerem na voze Renault Clio R3 a Karel Pohner s Janem Husákem (Honda Civic Type-R). Oba dva svedli hezký souboj při prvním závodě, kde se z vítězství nakonec radoval Pohner. Uvidíme v Telči, zdali se podaří Štefanovi porážku vrátit a bude to tentokráte on, kdo vystoupá na příčku nejvyšší v rámci Poháru Pirelli ve třídě A7. 

Startovní listina Poháru Pirelli MČR v Rally 2009

Martin Hudec/Bob Černoch N4Josef Semerád/Roman Niemetz N4Martin Semerád/Bohuslav Ceplecha N4Jaroslav Hejzlar/Josef Král N4

Jan Havel/Petr Dufek N4Karel Macek/Aleš Pilný                           N4Zbyněk Krestýn/Jana Krestýnová N3David Štefan/Petr Brixí N3Aleš Kaválek/Jaroslav Miko N2Jakub Brázda/Zdeněk Brázda N2Jaroslav Pešl/Radek Juřica N2Václav Lichovník/Pavel Šivic N2Tomáš Král/Daniela Králová D9Karel Pohner/Jan Husák A7Roman Štefan/Jiří Grimmer A7Martin Lošťák/Jiří Wimmer A5Jiří Hendrich/Daniel Hendrich SA3Zdeňek Václavík/Václav Hájek SA1Karel Macek/Aleš Pilný                           N4

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.