Druhý průjezd diváckou zkouškou na výstavišti v Českých Budějovicích přilákal i dnes spoustu fanoušků, kteří měli možnost sledovat závodní vozy v samotném městě. Pestrý program představil opět vozy FIA – EP Mediasport MMČR v rally, dále historické vozy soutěžící v rámci MČR v rally historických automobilů a také krásné vozy účastnící se třetího ročníku Rally Legend Show. Nejrychlejším jezdcem současných vozů byl Roman Kresta pilotující Peugeot 207 S2000. Produkční vůz Mitsubishi Lancer EVO IX s Václavem Pechem za volantem dojel jako druhý nejrychlejší. Třetím časem se blýskl Josef Peták řídící další Peugeot 207 S2000.
Ohlasy jezdců po RZ9 (České Budějovice):Roman Kresta: „Na Malontech jsme zrychlili, takže máme náskok a snažíme se neudělat chyby. Jedeme si své tempo. Auto funguje bezvadně.“Václav Pech: „Ruka pořád hodně bolí. Byl bych nejraději, kdyby byl už konec.“Pavel Valoušek: „Je to ještě otevřené, ale celou první sekci máme problémy s brzdami. Při brždění se mi celé auto rozvibruje a kope mi to do pedálu.“Vladimír Barvík: „Jsme výsledkově nadplán. Budějovický okruh jsme jeli na poškozené gumě. Uvažovali jsme na přejezdu o přezutí, ale nakonec jsme to riskli. Auto je OK, předchozí dětské nemoci snad už skončily.“Jaromír Tarabus: „Na RZ České Budějovice jsme zadním kolem trefili obrubník a ulomili jsme závěs ramene. To naštěstí neupadlo, takže to spravíme v servisu. Cílem je udržet si třetí místo.“Roman Odložilík: „Malonty byly pomalé, máme krátké převody a ani podvozek nebyl úplně ideální.“Josef Peták: „Je to stále špatné, ale problém je ve mě.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?