Po první etapě jezdci zhodnotili dosavadní průběh soutěže.
Roman Kresta: "Jsme v pohodě, jedeme rychle, ale tak abychom zbytečně neriskovali. První etapa spokojenost."Václav Pech: "RZ 5 mi sedla a hodně jsem zatáhl."Petr Uhel: (spolujezdec Václava Pecha) "Tentokrát jsem se opravdu bál, každou chvíli jsme šli po dveřích, na některých místech jsme měli opravdu štěstí."Pavel Valoušek: dodává k času Václava Pecha "To jsi se posral ne? Vůbec nerozumím času Pecha na RZ 5, nijak jsme se neflákali a dostali jsme dvacet sekund. Skláním se před ním."Jaromír Tarabus "Jsem velmi spokojen. Zatím je to nejlépe rozjetý závod, jaký jsem kdy jel."Josef Peták: "Nemůžu se dostat do tempa. Mám určité obavy z brzd po jejich prošlápnutí na RZ 3."Vojtěch Štajf "Stále máme problémy s elektrikou auta. Auto má elektronický plyn. Na RZ 4 jsem musel auto 5x restartovat aby se plyn chytl. Problémem je když auto přestane jet na výjezdu ze zatáčky, pak je to o hubu. Musel jsem si udělat mezi RZ 4 a RZ 5 doraz na plyn, abych nemohl plyn sešlápnout až na podlahu."Jiří Trojan "Na RZ 5 byl tak odstavený Šlehofer, že jsem ho nemohl pomalu ani objet. Po defektu o kámen v RZ 3 jsme měnili ohlou spojovačku a ještě budeme muset vyměnit další díly zavěšení kola."O šou před výjezdem do servisu se postaral Jaroslav Orsák. Po problémech s pravým předním kolem přijel pozdě do časové kontroly a při předjíždění čekajících aut mu upadlo kolo, které drželo na jednom šteftu. Do servisu pak dojel pouze po třech kolech
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?