Defekty postihly na RZ 3 velkou spoustu jezdců. První průjezd rychlostní zkouškou Kohout – Ján, která je nejdelším měřeným úsekem letošní Rallye Český Krumlov, zamíchal celkovým pořadím. Zarostlá skála ukrytá ve vnitřní straně pravé zatáčky na výjezdu z lesa byl příčinou mnoha defektů. Některé posádky toto zaplatily defektem jednoho nebo dvou kol, které musely měnit přímo na rychlostní zkoušce. Ti šťastnější s naraženými ráfky dokončili měřený úsek až do cíle. Přečtěte si ohlasy jezdců po 3RZ:
Pavel Valoušek: měl naražené PP koloVáclav Arazim: PP kolo měnil přímo na RZ3Daniel Běhálek: naražené PP koloJan Votava: naražené PP i PZ koloEmil Triner: silně naražené PP i PZ kolo. "Měl jsem štěstí, je to asi tím, že mám dnes svátek."Karel Trněný: měnil PP kolo v RZ3, PZ kolo má naražené "Máme problémy s výkonem motoru."Jan Jelínek: naražené PP koloVladimír Barvík: naražené PP koloJan Šlehofer: PP kolo měnil přímo v RZJan Sýkora: dojel na defektu až do cíle ale od defektu má utržený blatník a světloJiří Trojan: měnil PP přímo v RZ. "Máme nové auto, takže výměnu kola nemáme nacvičenou a trvalo nám to asi šest minut."Pavel Červenka: PP kolo měnil přímo v RZPeter Gavlák: PP kolo měnil přímo v RZRoman Kresta: Petr Gross řekl: "Jedeme přiměřeně věku, myšleno samozřejmě jezdce."Václav Pech: "Na Jáně v diváckém místě se mi dostala pravá ruka mezi příčky na volantu a zřejmě jsem si znovu zlomil malíček. Hlavně se mi špatně řadí."Petr Uhel: "Vašek (poznámka: Václav Pech) vykřikl bolestí tak, že jsem myslel, že zastaví."Josef Peták: "Před Soběnovem jsem prošlápl brzdy a až do cíle jsem musel opatrně a brzdil jsem vždy o 100 metrů dříve."Vojtěch Štajf: "Nové auto má ještě mouchy, které nás zpomalují. Musíme v servisu doladit zejména elektroniku."Robert Vodička: do servisu přijel s poškozenou PP částí vozu. "Na Bídě za Soběnovem jsme byli dlouzí na brzdy a škrtli jsme si o barák. Přesto vedeme ve třídě. Snad to půjde opravit."Mezi jezdci probíhá velká diskuze o eventuálním přidělování náhradních časů, protože při výměnách kol v RZ byla některým vyvěšena žlutá vlajka.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?