V současné době mají posádky za sebou tři rychlostní zkoušky. První však byla velmi atraktivní divácká vložka na výstavišti v Českých Budějovicích. Jak ji zhodnotili některé posádky?
Roman Kresta: "Bylo to bez problémů, sotva na zahřátí."Václav Pech: "Doufám, že bude sucho. Je tady dobrá divácká kulisa, RZ se mi líbila. Dávali jsme si bacha na obrubníky. Než závodit s Krestou, který má rychlejší auto, tak si radši budeme hlídat Valouška."Pavel Valoušek: "Chtěli jsme zde hlavně pobavit lidi. Mám rád hlavně dlouhé RZ a velmi vítám spojení Kohout - Ján."Josef Peták: "Tady jde hlavně o to trefit se mezi obrubníky. Mám respekt ke Kohoutu, hlavně za tmy a za deště by byl velmi obtížný."Vojtěch Štajf: "Nazuli jsme starší gumy a asi jsme je i moc zahřáli. Dostal jsem smyk a trefil zadním kolem obrubník, ale autu se snad nic nestalo."Václav Arazim: "Dobrý, ale jednou mi vypadl volant z ruky."Vladimír Barvík: "Ze začátku mi to nechtělo jet přes 4000 otáček, ale pak se to chytlo. Na jednom vracáku jsem se přetočil. Doufám, že nebude pršet."Emil Triner: "Jel jsem hodně pro diváky a dostal jsem dvakrát hodiny, což jsem samozřejmě nechtěl."Antonín Tlusťák: "Tyto RZ nemám rád. Jsem rád, že jsme nic neudělali autu."Marcel Tuček: "V jednom místě jsem špatně odbočil do slepé ulice a byl jsem zmatený, že jsem nevěděl kudy zpět."Jiří Trojan: "Trochu mi to klouzalo, asi jsme přehřáli gumy."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?