Ve středu v pravé poledne začal sekretariát Rallye Český Krumlov vydávat itineráře pro seznamovací jízdy.
První den tréninků absolvovala drtivá většina přihlášených posádek. Z první dvacítky se nedostavili jen Petr Hozák a Němec Timo Heinen (priorita ASN). Ten první zřejmě ještě dorazí ve čtvrtek, druhý se narychlo omluvil. Neobjevili se také Antonín Matys, Václav Stejskal, Miroslav Fišer a Michal Srb. Vzhledem k tomu, že na trénování je soutěž velmi jednoduchá, se dá předpokládat, že většina zatím absentujících posádek dorazí až druhý den. Totéž platí o několika jezdcích kategorie historiků.Do Krumlova už také dojeli britští účastníci Rally Legend, takže téměř vše, co předběžné informace o jezdcích a vozidlech slibovaly, bude dodrženo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?