Již jen pár dní zbývá do startu třetího podniku letošního ročníku Mediasport Mezinárodního mistrovství ČR v rally, kterým bude 37. Rallye Český Krumlov. Stejně jako finišují přípravy organizátorů, je v plném proudu příprav také MOGUL RACING TEAM a jeho posádka Roman Kresta - Petr Gross.
Po startu Peugeotu 207 S2000 na Thermica Rally Lužické Hory, kde si odbyl premiéru za volantem vozu specifikace S2000 Jiří Tošovský, prošel vůz kompletní repasí a ve čtvrtek již za volantem s Romanem Krestou absolvoval krátký funkční test.
Roman Kresta najel na známém úseku Raková cca 20 kilometrů, při nichž bylaodzkoušena funkčnost veškerých komponentů a získány další poznatky před startem v Českém Krumlově a okolí.
"Absolvujeme shodnou přípravu, jako před každou soutěží, které se účastníme," uvádí před startem Roman Kresta. "Na každou rally chceme být co nejlépe připraveni a vždy jdeme na start s odhodláním bojovat o nejvyšší příčky. Krumlovská soutěž není výjimkou. V loňském roce jsme zde dokázali zvítězit a ani letos nestartujeme s nižším cílem. Budeme se tedy snažit o získ co jak největšího množství bodů do klasifikace MMČR, kterou momentálně vedeme a věříme, že po víkendu budeme moci naše vystoupení hodnotit kladně,"dodává.
37. Rallye Český Krumlov odstartuje v pátek 22. 5. 2009 v 16:27 hodin na výstavišti v Českých Budějovicích. Úspěšné posádky pak budou po absolvování 12 rychlostních zkoušek o délce 183,22 kilometrů očekávány na cílové rampě v Jelení Zahradě v Českém Krumlově v sobotu 23. 5. 2009 od 16:25 hodin.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?