Francouzský pilot z dalekého Martiniku se stal patronem všech národních seriálů Citroën Racing Trophy, který jak známo, se na naší půdě poprvé odehraje právě na Rallye Český Krumlov. Simon Jean-Joseph se přijede podívat, jak zdejší promotér Jipocar Racing ve spolupráci s Citroënem ČR, program připravili.
Pro pořadatele soutěže to nic neznamená, organizace trofeje probíhá zcela autonomně.Jak vyplývá z pohledu do seznamu přihlášených na krumlovskou soutěž, figurují v něm všichni účastníci trofeje. Mezi omluvenými je však posádka Jaroslav Vančík – František Rajnoha, o níž se spekulovalo, že rovněž startovní pole malých citroënů rozšíří. Všechna auta této kategorie k nám přibyla už v loňském roce s výjimkou vozu Antonína Matyse. Ten pro sebe a spolujezdce Aleše Vaněčka dovezl Citroën C2 R2 Max, pro něž je trofej vypsána, teprve nedávno. Postavili ho ve špičkové francouzské stáji PH Sport, která se podílí i na přípravě vozu například pro Sebastiena Loeba.Všichni účastníci Citroën Racing Trophy CZ jedou samozřejmě také v běžné klasifikaci Rallye Český Krumlov ve skupině A a třídě A6. Pro Simona Jean-Josepha to bude teprve druhá česká soutěž, kterou navštíví, zatím byl jen ve Zlíně mezi startujícími na Barum Rally.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?