Úspěšně absolvoval o uplynulém víkendu další podnik evropského poháru tým Běhálek Sport. Na startu slovinské Rally Saturnus se představili se žlutým Subaru Impreza WRX STi N12B Daniel Běhálek s Petrem Černohorským a s druhým, modrým vozem Subaru startovala posádka ve složení Jan Černý a Pavel Kohout.Na posádky bylo připraveno šestnáct náročných měřených úseků rozdělených do tří dní.
Samotnou soutěž otevřela páteční superspeciálka, kde se nejvíce dařilo Danielu Běhálkovi, jenž zajel jedenáctý nejrychlejší čas.O celkovém výsledku však měly rozhodnout až klasické sobotní a nedělní rychlostní zkoušky.
Daniel Běhálek s Petrem Černohorským začali skvěle a na druhém RZ zajeli třetí nejrychlejší čas a posunuli se v průběžném pořadí na páté místo. Janu Černému zatím patřilo dvanácté místo.V dalším průběhu etapy však potkala žluté Subaru řada problémů.
Čtvrtou RZ absolvovala posádka po prázdné gumě a ztratila více než minutu. Naopak dařilo se Černému, který se šestým časem vyhoupl na osmé místo.Při druhém průjezdu této RZ se opět nedařilo Běhálkovi, který zde chyboval a dlouho nemohl nastartovat svůj vůz. Přesto po první etapě figuroval na pátém místě. Hned za pražským jezdcem se držel s minimální ztrátou Černý.
V nedělní části, která se skládala ze závěrečných šesti RZ se podařilo Danu Běhálkovi s Petrem Černohorským posunout na konečné čtvrté místo. To samé zopakoval i Černý s Kohoutem, a tak nakonec mladá příbramská dvojice obsadila skvělé páté místo. Podrobnější reportáž z týmového zápolení ve Slovinsku, spolu s fotografiemi a exluzivními on-boardy na www.behaleksport.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.