Úspěšně absolvoval o uplynulém víkendu další podnik evropského poháru tým Běhálek Sport. Na startu slovinské Rally Saturnus se představili se žlutým Subaru Impreza WRX STi N12B Daniel Běhálek s Petrem Černohorským a s druhým, modrým vozem Subaru startovala posádka ve složení Jan Černý a Pavel Kohout.Na posádky bylo připraveno šestnáct náročných měřených úseků rozdělených do tří dní.
Samotnou soutěž otevřela páteční superspeciálka, kde se nejvíce dařilo Danielu Běhálkovi, jenž zajel jedenáctý nejrychlejší čas.O celkovém výsledku však měly rozhodnout až klasické sobotní a nedělní rychlostní zkoušky.
Daniel Běhálek s Petrem Černohorským začali skvěle a na druhém RZ zajeli třetí nejrychlejší čas a posunuli se v průběžném pořadí na páté místo. Janu Černému zatím patřilo dvanácté místo.V dalším průběhu etapy však potkala žluté Subaru řada problémů.
Čtvrtou RZ absolvovala posádka po prázdné gumě a ztratila více než minutu. Naopak dařilo se Černému, který se šestým časem vyhoupl na osmé místo.Při druhém průjezdu této RZ se opět nedařilo Běhálkovi, který zde chyboval a dlouho nemohl nastartovat svůj vůz. Přesto po první etapě figuroval na pátém místě. Hned za pražským jezdcem se držel s minimální ztrátou Černý.
V nedělní části, která se skládala ze závěrečných šesti RZ se podařilo Danu Běhálkovi s Petrem Černohorským posunout na konečné čtvrté místo. To samé zopakoval i Černý s Kohoutem, a tak nakonec mladá příbramská dvojice obsadila skvělé páté místo. Podrobnější reportáž z týmového zápolení ve Slovinsku, spolu s fotografiemi a exluzivními on-boardy na www.behaleksport.cz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?