Absolutním vítězstvím posádky Václav Pech jun. – Petr Uhel Czech National - EuroOil teamu skončila včera Rallye Saturnus započítávaná do Mistrovství střední Evropy.
Nesmírně náročné rychlostní zkoušky, které vedly po úzkých a klikatých cestičkách v horách, kde se střídal asfalt se šotolinou, byly důkladnou prověrkou připravenosti všech posádek. "Podobné rychlostky se u nás vůbec nenajdou, navíc je ve Slovinsku místy zvláštní klouzavý asfalt, na kterém jezdíte ze smyku do smyku. A právě v jednom takovém místě jsem nedobrzdil a na chvíli jsme se dostali mimo silnici. Naštěstí se nám povedlo vyjet zpátky a pokračovat, ale ztratili jsme drahocenných 10 sekund, které chyběly v souboji s druhým Valouškem. Přesto jsme první etapu vyhráli s náskokem 20s." říká k průběhu soutěže Václav Pech. Druhá etapa byla co do obtížnosti ještě náročnější než ta předchozí. Nejdůležitější bylo nedopustit se sebemenší chyby, která by na dlouhých RZ-tách znamenala velkou ztrátu. To se posádce Václav Pech jun.- Petr Uhel oproti konkurenci podařilo a mohli se radovat a oslavovat druhé vítězství na této soutěži v řadě. "Radost je veliká v celém teamu, ale oslavy nebudou. Teď v neděli odpoledne bude slavnostní vyhlášení vítězů a pak tisková konference, kde budeme zase vysvětlovat, jaký že to má EuroOil speciální benzín, díky kterému vyhráváme (smích). Pak hned pojedeme domů, myslím, že to stačíme akorát když budou chodit lidi v pondělí do práce" říká šťastný Václav Pech. Příští soutěží posádky Václav Pech jun. - Petr Uhel a celého EuroOil teamu bude třetí podnik Mezinárodního mistrovství České republiky - Rallye Český Krumlov.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.