AGROTEC MOGUL rally Hustopeče (12. - 13. června 2009) se nezadržitelně blíží. Proto jsme rádi, že vám můžeme tlumočit slova organizátorů jihomoravské soutěže – „příprava trati finišuje.“ Proti původnímu plánu se změny dotknou páteční i sobotní etapy.
Neustálý koloběh jednání ohledně finální podoby trati patří ke koloritu každé soutěže. Nejinak tomu je i při hustopečské rally. Její původně představené schéma dozná drobných úprav. Nic se nemění na tom, že většinu pátečního dne stráví soutěžácký konvoj v areálu brněnského výstaviště, kde se uskuteční slavnostní start a úvodní sedmikilometrová divácká speciálka.Změny však postihly především sobotní RZ Nikolčickou, která měla být s délkou 23,80 km nejdelší zkouškou soutěže. "Její podoba nakonec dozná zásadní změny. Pojede se pod názvem Divácká. Změna názvu souvisí s tím, že obcí Nikolčice nebudeme projíždět. Při jednáních jsme vyhověli panu starostovi, neboť ze strany některých občanů se objevily obavy o hladký průběh. Takže jsme najednou přišli o téměř 13 kilometrů trati RZ, a tak jsme museli přistoupit k úpravám, které se paradoxně dotknou pátečního harmonogramu. Tyto změny se projeví posunutím příjezdu do poslední ČK na 01:00 hod. V pátek tedy pojedeme devět zkoušek (proti původním osmi), sobotní harmonogram s osmi zkouškami zůstává," objasnil změny ředitel soutěže Rudolf Kouřil. Podstatnou novinkou letošního ročníku Mogul Agrotec rally Hustopeče je přemístění servisního areálu z tradičního místa v Zaječí na okraj Hustopečí, do prostorů firmy MOSS plus s.r.o., na Bratislavské ulici. V průběhu soutěže ho budou moci týmy využívat od páteční šesté hodiny do soboty 21 hodin. "Ke změně vás vedla snaha soutěž ještě více přiblížit městu. Doufáme, že místní lidé tuto změnu přivítají a přijdou se podívat na soutěžáckou techniku současnosti i nedávné minulosti," uvedl Kouřil. Více informací k V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče naleznete na oficiální stránce soutěže www.agrotecautoklub.cz, kde se v nejbližších dnech objeví všechny podstatné změny k letošnímu ročníku soutěže ve vydaných prováděcích ustanoveních.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?