Druhou etapou pokračovala dnes 44. Mogul Šumava Rallye Klatovy. Na posádky čekalo celkem 5 rychlostních zkoušek o délce téměř 59 kilometrů. Z vedoucí pozice s náskokem 17,6s vstupovala do druhé části soutěže posádka MOGUL RACING TEAMU Roman Kresta - Petr Gross.
V průběhu úvodních dvou rychlostních zkoušek si dvojice v barvách MOGUL RACING TEAMU vybudovala náskok čítající přes půl minuty, ani ten však nestačil k obhajobě loňského vítězství. Potíže s technikou, které trápily tým již v první etapě nakonec znamenaly v cíli poslední rychlostní zkoušky pokles na druhou příčku absolutní klasifikace.
"Bohužel ani dnes jsme se nevyhnuli technickým problémům," konstatoval v cíli soutěže Roman Kresta. "V polovině předposlední rychlostní zkoušky nám začal vynechávat motor, ztratili jsme výkon a nebylo v našich silách, přes veškerou snahu závadu před startem závěrečného testu odstranit. Přišli jsme tak o vybudovaný náskok a nakonec nám 1,4s chyběly k udržení vedení," uzavřel Roman Kresta hodnocení druhé etapy 44. Mogul Šumava Rallye Klatovy.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?