Krásné závodní speciály pokročilejšího data výroby budete moci spatřit na Agrotec Rally Hustopeče 2009.
Nedávné změny v kalendáři mistrovství republiky ve sprintrally (zrušení Böttcher rally Vyškov) nečekaně zatraktivní i průběh V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče (12. - 13. června 2009). Součástí motoristického víkendu se totiž stane I. AGROTEC HISTORIC rally Hustopeče 2009 (koef. 2).
Termínová blízkost závodů kalendáře MČR historiků - Rally Český Krumlov a náhradníka za zrušenou Bötcher Rally Vyškov (kde měli historici rovněž startovat) Rally Vysočina Telč - přiměla Svaz historických automobilů FAS AČR poohlédnout se po náhradním řešení. Pořadatelé V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče nabídli možnost využít tratě své rally a uspořádat soutěž MČR historiků, kteří se tak na jihomoravských tratích objeví opět po roční pauze. Můžeme konstatovat, že toto rozhodnutí s určitostí navýší celkový počet startujících a nabídne fanouškům zajímavou konfrontaci techniky současnosti i nedávné minulosti.
„Jednání byla rychlá a vstřícná. Od prvního kontaktu s předsedou Svazu historických automobilů přes zaslání žádosti až po rozhodnutí uplynul necelý týden. Trať MMČR a MČR historiků určitě nebude totožná, musíme zajistit úpravy tak, aby byla vhodná i pro historické automobily. Závod se pojede na trati sobotních zkoušek, kde na dvou vynecháme šotolinové pasáže a vozidla pojedou jejich kratší verze, pouze na asfaltu. To sebou přinese drobné komplikace po organizační stránce, ale zase divákům nabídneme bohatší startovní pole. Protože jsme se dohodli na jednodenní podobě závodu historiků, hledáme způsob, jak představit tato vozidla i na brněnské speciálce v areálu BVV, která je na programu v pátek večer,“ komentoval žhavou novinku ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
Více informací k V. AGROTEC MOGUL rally Hustopeče naleznete na oficiální stránce soutěže www.agrotecautoklub.cz.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?