Nové auto, nový dizajn, nová internetová prezentácia ale stále rovnaký cieľ: byť najrýchlejší. Tak by sme v krátkosti mohli charakterizovať aktuálnu situáciu v teame úradujúcich absolútnych majstrov Slovenska.
STYLLEX motorsport odštartuje už za pár hodín do novej sezóny v maďarskom meste Eger. Cieľom posádky Jozef Béreš - Róbert Müller v novej sezóne je obhájiť titul z roku 2008.
K tomu by im malo pomôcť aj nové "náradie": minuloročný Fiat Grande Punto S-2000 Ďodi vymenil za Peugeot 207 S-2000. Team sa vrátil k tradičným oranžovo-modrým farbám, ktoré už viac ako štvrťstoročie poznajú fanúšikovia rally na slovenských i svetových súťažiach. Toto okrúhle výročie si bude team STYLLEX motorsport pripomínať počas celej sezóny 2009. Na vynovených stránkach www.styll ex.com bude pre našich fanúšikov počas roka pripravených viacero súťaží o atraktívne ceny. Začíname už dnes súťažou o 3 ks exkluzívneho, nepredajného nástenného kalendára "We are the champions". Viac informácií nájdete v sekcii "FAN KLUB".
Novou akvizíciou teamu STYLLEX motorsport sa v sezóne 2009 stáva "juniorská" posádka Martin Koči - Imrich Ferencz. Mladý, len 16- ročný Martin Koči, sa po úspechoch v autokrose a na okruhoch presúva do kráľovskej disciplíny. Súťažiť bude so Škodou Fabia N-1 v Pohári mládeže, ktorý je súčasťou českého seriálu sprintrally a dovoľuje odštartovať i jazdcom, ktorí majú menej ako 18 rokov.Po obhliadkach egerských tratí sa Ďodi s Robim v piatok venovali testovaniu a nastaveniu nového auta. Popoludní absolvujú technické a administratívne preberanie. Piatkový večer je vyhradený na slávnostný štart súťaže. Štart úvodnej rýchlostnej skúšky START AUTÓ Rally Eger 2009 je naplánovaný v sobotu o 7:28.Rovnako ako v minulosti i tento rok Vám budeme prinášať aktuálne informácie, fotky a zvukové záznamy od posádky Jozef Béreš - Róbert Müller priamo zo servisnej zóny. Nájdete ich na teamových stránkach v sekcii "ON LINE".Jozef Béreš: "Začala nová sezóna a hneď na úvod by som chcel pozdraviť všetkých fanúšikov a poprosiť ich aby nám držali palce minimálne tak ako v roku minulom. Máme pred sebou veľmi náročnú súťaž. Bude tu veľa kvalitných jazdcov. Rovnako ako v minulom roku je premiéra v Maďarsku a dúfam že pre nás to dopadne rovnako dobre ako vlani. Štartujeme s novým autom, práve sme absolvovali úvodné testovanie a som s jeho výsledkami spokojný. Veľmi sa na zajtrajší štart teším."Róbert Müller: "Aj ja chcem na úvod pozdraviť všetkých fanúšikov rally. Fiat sme vymenili za Peugeot a po prvom testovaní sme spokojní, aj keď ozajstné porovnanie bude možné až po absolvovaní ostrých kilometrov. Tu v Egeri sú rýchlostné skúšky typicky maďarské: "letiská" s retardérmi, čo autám špecifikácie Super-2000 nie veľmi vyhovuje. Je krásne slnečné počasie, takže pravdepodobne nám rýchlostný hendikep nepomôže zmazať ani mokrá trať ako v minulom roku. Pokúsime sa uhrať čo najlepší výsledok a dôjsť do cieľa. Sezóna ešte len začína a pred nami sú aj ďalšie súťaže v Prešove a na Gemeri, kde budeme môcť potenciál auta využiť omnoho viac a ukázať čo v nás je. Verím že sa nám vyhnú technické i iné problémy. Tak nám držte palce."
foto:styllex.com
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?