Do Valašského Meziříčí připravil Orsák rally sport team dva vozy Mitsubishi Lancer EVO IX. S jedním odstartoval Jaroslav Orsák s Karlem Vajíkem, s druhým Tomáš Kurka a Milan Škubník.
Jarina potrápil na první zkoušce motor, který běžel jen na tři válce. Posádka problém vyřešíla na přejezdu na druhou RZ. V druhém kole erzet přišly další starosti. Nefungující stěrače a defekt pneumatiky posádku ještě více přibrzdil. Po první etapě byl "Jarin z Poteča" klasifikovaný na 9. místě. Na této příčce zůstal i po jediné sobotní zkoušce soutěže. "Před soutěží jsme najeli cca sto testovacích kilometrů bez sebemenších náznaků potíží. Paradoxem je, že krátce po startu rally se na naše Mitsubishi sesypalo spousta problémů. Doufám, že jsme si na Valašce vybrali všechnu smůlu v této sezoně," uvedl k prvnímu závodu Karel..Tomáš Kurka se svým spolujezdcem obsadili v Cetelem Valašská rally 35. místo v absolutní klasifikaci.Bez nálady se vracel Orsák rally sport team domů z úvodního podniku mezinárodního mistrovství ČR Cetelem Valašské rally. Důvodem byla havárie slovenské posádky, která za sebou zanechala tři mrtvé diváky.Po takové nepříjemné události se ztrácí chuť na závodění. Proto jde stranou i rozebírání průběhu rally. Orsák rally sport team vyjadřuje všem pozůstalým hlubokou upřímnou soustrast.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?