Novinkou a výrazným obohacením společenské části 3. ročníku Rally Krkonoše, který se uskuteční 7. – 8. srpna jako Mistrovství ČR ve sprintrally, Mistrovství ČR historických automobilů, Pohár ČR v rally, Pohár mládeže, Česká Trofej – Rally pravidelnosti a Enteria a.s. Rally Cup 2009 bude setkání legend – bývalých jezdců továrního týmu Škoda.
"Trať rally Krkonoše vede částečně i po silnících, které byly před lety součástí Rallye Škoda. V okolí Trutnova je mnoho pamětníků, kteří vzpomínají na bývalé jezdce továrního týmu Škoda. A navíc centrum soutěže Trutnov je geograficky jakousi spojnicí mezi jednotlivými závody Škoda Auto a.s.. I proto jsme se rozhodli tuto akci zorganizovat," říká Blanka Hlavatá z organizačního týmu HBV Motorsport.
Patrony této akce jsou Ing. Jaroslav Mansfeld ze Škody Auto a.s. a Ing. Jiří Syrovátko, bývalý úspěšný spolujezdec a manažer. A které legendy zavítají do Trutnova na první setkání?"Každoročně chceme pozvat pět až deset bývalých továrních jezdců. Letos by to měli být Oldřich Horsák, Svatopluk Kvaizar, Jiří Kotek, Ing. Jiří Šedivý, Josef Srnský, Ladislav Křeček, Pavel Sibera a Jindřich Štolfa," uvádí Blanka Hlavatá.Nutno dodat, že z pomyslného Krakonošova klobouku je co losovat. V dalších letech by mohli být pozváni Karel Šimek, Václav Pech, Vladimír Berger, Vlastimil Havel, František Udlínek, Jaroslav Jelínek, Jiří Motal, Otto Landecký, Milan Zapadlo, Václav Blahna nebo Emil Triner. Navíc sportovní osobností Rally Krkonoše se stal po dohodě již v červenci roku 2008 norský závodník John Haugland, který, pokud mu to pracovní povinnosti dovolí, bude rovněž na setkání osobností Rally Krkonoše v srpnu přítomen. Setkání se uskuteční ve dnech 6. – 8. srpna 2009 a konkrétní podoba programu, na němž se již usilovně pracuje, bude známa v červnu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?