Organizátor Cetelem Valašská rally AutoMotoKlub Rallye Sport - Vsetín zveřejnil časy administrativních a technických přejímek, které se uskuteční v pátek 27. března v prostorách Autocentrum Lukáš Valašské Meziříčí – Bynina. Administrativní přejímka pro soutěžící proběhne v době od 8 do 14 hodin a technická přejímka vozidel v prostorách autoservisu od 8:30 do 14:30 hodin.
"Snažili jsme se zvýhodnit soutěžní týmy z větší vzdálenosti, aby absolvovaly přejímky v přijatelném čase. I když posádky budou v dějišti soutěže již od středečního poledne, neboť jsou na programu seznamovací jízdy na úsecích rychlostních zkoušek, mechanici většinou dovezou soutěžní vozy až během pátečního rána a dopoledne. Rovněž servisní areál otevřeme v pátek od osmi hodin ráno," uvedl Miroslav Hošák, ředitel rally. Čelo startovního pole se na přejímkách objeví po třinácté hodině, největší favorité jako Fin Hänninen, Kopecký, Kresta, Pech, Valoušek nebo Novikov přijdou na řadu o hodinu později. Přesné časy přejímek naleznete na oficiální internetové adrese soutěže na adrese www.valasskarally.comVe Valašském Meziříčí 21. března 2009 Roman ORDELT tiskový mluvčí Cetelem Valašská rally
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.