 
            Po úspěšné premiéře továrního týmu na lednové Rallye Monte Carlo, pokračuje program továrního týmu Škoda Motorsport účastí na Valašské rally.
Na úspěšné vystoupení na Rallye Monte Carlo, podpořené vítězstvím první privátní Fabie Super 2000 řízené Patrikem Sandellem na Norské rally, navazuje program továrního týmu Škoda Motorsport účastí v úvodním podniku Mezinárodního mistrovství České republiky, populární Valašské rally. Na startovní rampu se 27. března postaví obě tovární posádky, Jan Kopecký s Petrem Starým a Juho Hänninen s Mikko Markkulou.Šéf týmu Škoda Motorsport Michal Hrabánek nasazení na Valašce komentuje: "Po Rallye Monte Carlo vítáme další možnost prověřit nasbírané poznatky a otestovat vůz v reálných podmínkách závodu. Chceme se opět posunout o kus dopředu ve vývoji vozu a přestože účast na Valašské rally věnujeme spíše testování vozu, budeme samozřejmě usilovat o co nejlepší výsledek. Zároveň naši účast považujeme za skvělou příležitost představit se českým fanouškům rally a poděkovat jim za dlouhodobou přízeň, kterou naposledy ukázali v Monte Carlu. Pro jezdce je závod zároveň tou nejlepší přípravou pro příští soutěže IRC".
Jan Kopecký - Petr Starý Škoda Fábia S2000 Rally Monte Carlo 2009
Co se dalšího závodního programu týmu Škoda Motorsport týká, upřesňuje Michal Hrabánek nejbližší budoucnost: "V roce 2009 je naším cílem účast na přibližně šesti soutěžích šampionátu IRC a v rámci možností i vybraných závodů českého mistrovství. Po Valašce se budeme pilně připravovat na rally na Azorských ostrovech a po ní se velmi pravděpodobně objevíme v Rusku a na Barum rally ve Zlíně".
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?